Ő ezt el is fogadta, hogy a kárrendezés minél gyorsabb lehessen. Elküldte a szükséges adatokat és dokumentumokat, azonban ezt követően nem az utalás, hanem szemlére felhívás érkezett. Ügyfelünk a biztosítóval együttműködött, az ő részére minden segítséget megadott, azonban a biztosító arról tájékoztatta, hogy a felelősségi kérdést nem látja tisztázottnak, és elzárkózott a kifizetéstől. Az Ügyfél ekkor keresett meg minket.
Általánosságban elmondható, hogy a számla nélküli kárrendezésnek az a lényege, hogy a felek kölcsönösen engednek egymásnak, és az ügy gyors lezárása érdekében megállapodást kötnek, egymással szemben nem élnek további követeléssel. A biztosítónak írt panaszunkban arra hivatkoztunk, hogy ha Ügyfelünk kívánt volna elállni a megegyezéstől, azt nyilvánvalóan nem engedte volna, azonban a megállapodás őt is ugyanúgy köti, és ő sem élhet további követeléssel. Ezen felül a másik fél felelősség elismerő nyilatkozata miatt sem logikus, illetve méltányos a felelősség kérdését vitatni.
A biztosító végül belátta, hogy hibázott, és hiánytalanul utalta az egyezségben szereplő összeget.