Ügyfelünk kiválasztotta a szállást, megvásárolta a repülőjegyeket, s izgatottan várta a repülés napját. A repülőtéren azonban nem éppen kellemes meglepetés várta őt és többi utastársát, ugyanis közölték velük, hogy járatuk törlésre került és aznap nem is fognak már másik, ugyanoda tartó járatot indítani.
Ügyfelünk hiába kereste fel a légitársaságot, s igényelte a számára járó hatszáz eurós átalánykártérítést, megkeresésire azonban mindig elutasító válasz érkezett a légitársaságtól. Ügyfelünk képviseletében felszólító levelet küldtünk mi is a légitársaságnak. A cég kezdetben elutasította az átalánykártérítés megfizetését a rossz időjárási körülményekre hivatkozással. Az ügyet bíróság elé vittük, ahol a légitársaság még az első tárgyalás előtt felajánlotta, hogy megfizeti a kért kártérítési összeget, amennyiben elállunk keresetünktől. Az ügy tehát végül mégsem a bíróság által dőlt el, még az érdemi bírósági szakasz előtt egyezséget tudtunk kötni, s Ügyfelünk részére megfizetésre került az átalánykártérítés.