Ügyfelünket a megérkezéskor tájékoztatták, hogy a lefoglalt szállodában felújítási munkálatok folynak. Ezért egy másik, a tengerparttól távol fekvő, minőségben és ellátásban alacsonyabb színvonalú szállodában tudják elhelyezni őket.
Ügyfelünk a külföldi tartózkodás alatt az utazási irodával több alkalommal felvette a kapcsolatot annak érdekében, hogy a lefoglalt hotellel azonos színvonalú hotelbe helyezzék el őt és a családját. Az utazási iroda Ügyfelünk kérésének nem tett eleget, ezért társaságunk segítségét kérte az ügy rendezésében.
Társaságunk egyszeri felszólító levélben felhívta az utazási irodát, hogy szavatossági igényként Ügyfelünk árleszállítást érvényesíthet. Tehát a vételár arányos részének visszatérítésére jogosult. Az egyszeri felszólítást követően az utazási iroda ügyvezetője telefonon felvette Ügyfelünkkel a kapcsolatot. Ennek során megegyezés született a vételár arányos részének átutalásáról és egyéb kedvezmények biztosításáról.