Görögországi kalandozáSokk

Egy görög tengerparti domb fehér falú, kék tetejű házakkal.

Ügyfelünk utazási irodán keresztül 4 fő részére foglalt görögországi nyaralást. Az utazási szerződésben részletesen meghatározták, hogy a szálloda a tengerpart közelében helyezkedik el, az ellátás pedig all inclusive. 

Ügyfelünket a megérkezéskor tájékoztatták, hogy a lefoglalt szállodában felújítási munkálatok folynak, ezért egy másik, a tengerparttól távol fekvő, minőségben és ellátásban alacsonyabb színvonalú szállodában tudják elhelyezni őket.

Ügyfelünk a külföldi tartózkodás alatt az utazási irodával több alkalommal felvette a kapcsolatot annak érdekében, hogy a lefoglalt hotellel azonos színvonalú hotelbe helyezzék el őt és a családját. Az utazási iroda Ügyfelünk kérésének nem tett eleget, ezért társaságunk segítségét kérte az ügy rendezésében.

Társaságunk egyszeri felszólító levélben felhívta az utazási irodát, hogy szavatossági igényként Ügyfelünk árleszállítást érvényesíthet, tehát a vételár arányos részének visszatérítésére jogosult. Az egyszeri felszólítást követően az utazási iroda ügyvezetője telefonon felvette Ügyfelünkkel a kapcsolatot, amely során megegyezés született a vételár arányos részének átutalásáról és egyéb kedvezmények biztosításáról.