2009. január végén bekötötték, és aktiválták a szolgáltatást. Négy nap múlva az internet szolgáltatás megszűnt. Ügyfelünk 2009. január 27-én ezt jelezte a szolgáltatónak, akik 72 órán belüli javítást ígértek. Ez persze nem sikerült, ügyfelünk a modemet kb. 6 x újraindította. 2009. január 30-án ismét felhívta a szolgáltatót, akik azt javasolták, indítsa újra a modemet. Ezt időközben ügyfelünk 3 nap alatt kb. 20 x elvégezte, eredményt nem hozott. Megígérték, hogy 72 órán belül a szolgáltatást helyreállítják.
Végül 2009. január 31-től a szolgáltatás megjavult.
Ezt követően a Szolgáltató nem a megrendelt szolgáltatásról küldött számlát.
Ügyfelünk a problémát a szolgáltatónak előbb 2009. február 3-án e-mailen, majd február 10-én faxon és levélben, telefonon, végül 2009. március 5-én ismét levélben leírta, és kérte a megfelelő számlákat, illetve méltányos kompenzációt.
Sajnos nem ért el eredményt, és társaságunkhoz fordult.
2009. augusztusában megkerestük a Szolgáltatót, aki válaszlevelében elismerte, hogy hiba történt, és ígéretett tett a megfelelő számlák kiállítására, és a kompenzációra. Ismét nem történt azonban semmi.
Ekkor tettünk bejelentést a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz, mint a szolgáltató felügyeleti szervéhez.
A Nemzeti Hírközlési Hatóság az ügyet megvizsgálta, és a Szolgáltatót 250.000,-Ft bírsággal sújtotta. Ezen túl ügyfelünk az ígért kedvezményeket megkapta és számláján a szerződés szerinti kötbért is jóváírtak.