Ügyfelünk a rendelést leadta Black Friday napján (a terméket karácsonyi ajándéknak szánta). Ezután minden jel arra mutatott, hogy a terméket karácsonyig ki is szállítják részére. A megrendelését a szolgáltató visszaigazolta, a szerződés megkötésre került. A webáruház karácsony előtt nem sokkal jelentkezett, hogy sajnálja, hogy a szállítás még nem történt meg. De azon vannak, hogy hamarosan teljesüljön. Majd eltelt a karácsony, és Ügyfelünk kapott egy e-mailt, hogy készlethiány miatt a termék nem biztosítható, szíves elnézését kérik a megrendelés meghiúsulásáért.
Ügyfelünk ragaszkodott a Black Friday napján vásárolt termékhez annak kedvezményes ára miatt, így Társaságunkhoz fordult. Felszólítottuk az eladót, hogy mivel a távollévők között kötött szerződés a felek között létrejött, és egyoldalúan attól elállni már nem jogosult, biztosítsa a terméket a megjelölt kedvezményes áron Ügyfelünknek. Vagy amennyiben az már egyáltalán nem elérhető a kereskedelmi forgalomban, azonos, vagy jobb paraméterekkel rendelkező futópadot biztosítson a kedvezményes vételáron. A webáruház felszólításunknak eleget tett, két terméket is felkínált Ügyfelünknek, melyből ő egyet, a számára kedvezőbbet kiválasztotta, az Eladó pedig kiszállította a terméket a kedvezményes vételáron. Ügyfelünk maradéktalanul elégedett az új futópaddal.
Ön is járt már úgy, hogy úgy gondolta csorbát szenvedtek a jogai? Európa elsőszámú jogvédelmi szolgáltatójaként az a dolgunk, hogy az igazság ne legyen pénz és szerencse kérdése! Vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi linken, és legyen már akár holnaptól jogvédett!