A széttört ágy esete

Ügyfelünk tavaly nyáron vásárolt egy ágyat egy nagy bútoráruházban, melynek középső tartógerendája idén januárban kettétört. A gerenda törését sem Ügyfelünk súlya, sem rendeltetésellenes használat nem okozhatta, így az minden bizonnyal gyári hibában szenvedett.

Ügyfelünk felvette a kapcsolatot az áruházzal. Elsőre azt a tájékoztatást kapta, hogy természetesen kicserélik az eltört alkatrészt. Az általa megküldött fényképeken egyértelműen látszik a hiba, majd pedig kitöltettek vele egy hibabejelentő formanyomtatványt. Ezt a nyomtatványt Ügyfelünk meg is küldte az áruháznak.

Az ügy kivizsgálása során az áruház  a sérülést használatból eredő sérülésnek minősítette, s elzárkózott az alkatrész cseréjétől.

Ügyfelünk ezek után Társaságunk segítségét kérte a helyzet rendezése érdekében. Társaságunk felvette a kapcsolatot az áruházzal, mely első válaszlevelében továbbra is kitartott álláspontja mellett.

Az áruház levelére természetesen válaszoltunk, továbbra is vitattuk a használatból eredő sérülés tényét, ám levelünkre többet válasz nem érkezett az áruháztól. Az áruház több felszólító levelünk figyelmen kívül hagyása után egyszer csak megjelent Ügyfelünknél, s szó nélkül kicserélte a hibás alkatrészt garanciális ügyintézés keretei között. Ügyfelünk rendkívül boldog volt attól, hogy a továbbiakban nem törött ágyon kell álomra hajtania a fejét.