A bútoráruház a megrendelés teljesítése során több hibát is vétett: például nem megfelelő méretű munkalapot és fiókokat szállított ki, illetve több felesleges alkatrészt is küldött. Ügyfelünk többször jelezte személyesen, illetve telefonon keresztül panaszát, azonban felvetéseire nem kapott választ.
Ezt követően felvette a kapcsolatot Társaságunkkal az ügymenet folytatása érdekében. A dokumentumokból megállapítottuk, hogy a hibás rendelt termékektől a korábbi panaszok alapján elállt, ugyanakkor a termékek vételárát nem térítettek meg számára, továbbá a panaszkezelés során sem volt megfelelő az áruház gyakorlata.
A fentiek okán egy felszólítólevéllel kerestük meg az áruházat, amelyre válaszul az áruház felajánlotta, hogy az elállással érintett termékek vételárát megfizeti Ügyfelünk számára. Az okozott kellemetlenségért, habár erre az irányadó jogszabályok szerint nem volt köteles, kompenzációt ajánlott fel, amelyet Ügyfelünk elfogadott.