A vállalkozás honlapján fellelhető Általános Szerződési Feltételek értelmében a vállalkozásnak legfeljebb 40 nap állt volna rendelkezésére a termékek legyártására, s kiszállítására, melyet csupán különleges események bekövetkezte esetén hosszabbíthatott volna meg további 45 nappal.
Ügyfelünk 2018.06.20. napján fordult Hozzánk, mivel eddigre már sajnos a szaküzlet, ahol a termékeket vásárolta, a telefont sem vette fel neki. Időközben visszavonta a bejárati ajtóra vonatkozó megrendelését, viszont a garázskapura továbbra is igényt tartott.
Ügyfelünk képviseletében eljárva felszólítottuk a vállalkozást, hogy a bejárati ajtóra befizetett előleget is számítsák be a garázskapuért fizetendő összegbe, a garázskaput pedig haladéktalanul szállítsák ki Ügyfelünknek, és szereljék fel. Továbbá követeltük, hogy a 300 ezer forintból fennmaradó összeget fizessék vissza Ügyfelünk részére.
Levelünk kézhezvétele után a szaküzlet vezetője telefonon keresztül elnézést kért a kialakult helyzetért, és jelezte számunkra, hogy készek eleget tenni kérésünknek, így Ügyfelünk ügye hamar, bírósági eljárás nélkül megoldódott.