Ezután Társaságunk segítségét kérte. Ügyfelünk nevében megkerestük az eladót és felszólítottuk, hogy tegyen eleget kellékszavatossági kötelezettségének és haladéktalanul cserélje ki a terméket. Levelünkre két nap elteltével érkezett válasz, majd az új, hibátlan állapotú mikrohullámú sütőt körülbelül két héten belül elszállították Ügyfelünk otthonába. Ügyfelünk kárpótlásként levásárolható kuponokat kapott a webáruháztól.
Sérült mikrohullámú sütő

Ügyfelünk interneten keresztül mikrohullámú sütőt vásárolt egy nagy internetes áruházból. A terméket futárszolgálattal szállították ki. A termék csomagolásának kibontása után észlelte, hogy a sütő oldallemeze benyomódott, annak kerete is deformálódott. Ügyfelünk nem kívánta használni a hibás terméket, ezért megkereste az eladót és a futárszolgálatot is, azonban mindkét helyen elutasították igényét.