Ügyfelünk olyan sajátos helyzetbe került, hogy a hatósági bizonyítvány igénylésekor a kormányhivatal alaposan feltételezte, hogy ő munkanélküli ellátás okán minősül társadalombiztosítás által biztosítottnak. Elsiklott azonban azon tény mellett, hogy valójában napi nyolcórás, bejelentett alkalmazotti munkaviszonyára tekintettel biztosítottnak minősül.
A hatósági bizonyítvány kiállítására irányuló ügyféli kérelem elutasítása csak közigazgatási perben lett volna támadható. Eljáró jogászunk ehelyett azonban annak érdekében, hogy ügyfelünk mielőbb hozzájusson a bizonyítványhoz, így pedig a babaváró kölcsönhöz, azt az utat választotta, hogy telefonos ügyintézésben több ügyintézői és vezetői szinten is meggyőzte a kormányhivatal illetékeseit döntésük hibás mivoltáról.
Ennek hatására a kormányhivatal a sérelmes döntését visszavonta, ügyfelünknek pedig a hatósági bizonyítványt kiállította. A sikeres igényérvényesítéshez természetesen szükség volt arra is, hogy a kormányhivatal nyitottan, befogadóan, mind szakmailag, mind pedig emberileg is kifogástalan módon viszonyuljon hozzá ügyfelünk igényéhez; ez a jelen esetben is így történt.
Mindezt egyetlen munkanap leforgása alatt.