Mivel az eladó 12 hónap garanciát ígért a gépre, így felvette vele a kapcsolatot. Végül fényképeket készített a hibáról, amit szintén megküldött az eladónak. Majd pedig egy rövid telefonos konzultáció után úgy egyeztek meg, hogy a tömítést cserélni kell, erre hamarosan sort kerítenek.
Telt-múlt az idő, Ügyfelünk pedig időközben kinézett magának egy másik, drágább típust ugyanannál az eladónál. Így megállapodásukat úgy módosították, hogy a mosógép cseréjére fog sor kerülni. Ügyfelünk pedig kifizeti a két gép közötti értékkülönbözetet.
Sajnos azonban a koronavírus járvány tombolása időközben hazánkban is komoly fennakadásokat okozott, az eladó pedig sorra nem válaszolt Ügyfelünk megkereséseire.
Ügyfelünk ekkor kérte segítségünket. Társaságunk április végén megkereste az eladót, s kértük, hogy vegye fel a kapcsolatot Ügyfelünkkel, egyeztessenek az új mosógép kiszállításáról, illetve a régi elszállításáról.
Ügyfelünk május első hetében jelezte számunkra, hogy a gépek cseréje megtörtént és rendkívül hálás nekünk a segítségért. Nem is tudja, hogy a segítségünk nélkül mikor került volna pont ennek az ügynek a végére.