Katalin azt tervezte, hogy vásárol a konyhába minőségi, jó nevű gyártótól konyhai berendezéseket, többek között egy mikrohullámú sütőt is.
A készüléket meg is vásárolta egy nagy műszaki szaküzletben, hazavitte, majd pedig az beépítésre került a konyhabútorba. A készülékre annak gyártója öt év jótállást vállalt. Katalin nagy örömmel használta konyháját, azonban ez az öröm sajnos nem volt tartós, ugyanis az általa vásárolt mikrohullámú sütő középső, tekerhető gombjának felszíne a kíméletes takarítás ellenére is kopni kezdett.
Mivel a készüléket króm színben vásárolta meg, így a kezdeti apró kopás egyre látványosabb lett. Katalin felvette a kapcsolatot a gyártóval, s kérte, hogy a gombot cseréljék ki.
A gyártó azonban Katalin megkereséseire nem válaszolt, azokat figyelmen kívül hagyta, így végül Társaságunknak kellett felvennie a kapcsolatot a céggel. Felszólító levelünk átvétele után két héttel a gyártó telefonon felvette a kapcsolatot Katalinnal, s rövid időn belül sor került a mikrohullámú sütő gombjának cseréjére is.