A biztosítóval lefolytatott egyeztetés során nyilvánvalóvá vált, hogy az Ügyfelünk által bejelentett hiba dokumentálását a biztosító munkatársa nem megfelelően végezte el. A bejelentőlapot aláíratta Ügyfelünkkel, melynek egy példányát nála hagyta, a másikat azonban elvitte, és vélhetően utólag azt tüntette fel benne, hogy hibajelenséget nem észlelt. Az erre való figyelemfelhívás mellett Társaságunk azt is jelezte a biztosító felé, hogy egy újabb javítás nyilvánvalóan gazdaságtalan volna. Érvelésünket a biztosító elfogadta, és cserejegyet továbbított Ügyfelünk részére.
Hibás mosógép: javítás vagy csere?

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.