Ügyfelünk az eladó felé bejelentette a problémát, melynek megoldására javítást javasoltak, amely bár több hónapig tartott, a várt eredményt nem hozta. Ügyfelünk ezt követően fordult Társaságunkhoz. Az eljáró jogász felszólító levelet intézett az eladóhoz, melynek eredményeképpen további javításra már nem kerül sor, hanem felajánlották Ügyfelünknek, hogy kicserélik a hibás gépjárművet egy teljesen új autóra, Ügyfelünk legnagyobb elégedettségére.
Hibás gépjármű
![Egy férfi tolja a kék autóját.](https://das.hu/wp-content/uploads/2016/08/hibas-gepjarmu-590.jpg)
Ügyfelünk új gépjárművet vásárolt egy autókereskedéstől, majd néhány nap múlva sajnos meghibásodásokat tapasztalt. Az autó két alkalommal megállt, többször leblokkolt, és hibaüzeneteket írt ki.