Ügyfelünk több alkalommal hívta a pénzügyi intézményt, hogy hiteles tájékoztatást kapjon arról, mikortól kezdheti meg a lakásfelújítást. Illetve milyen dátummal fogadja el a pénzintézet az összegyűjtött számlákat, milyen teendői vannak a cég felé az állami támogatás igénybevétele érdekében. A pénzügyi intézmény telefonon minden alkalommal tájékoztatást nyújtott a szükséges teendőkről. Ezeket az utasításokat Ügyfelünk szigorúan követett.
Sajnos ennek ellenére az állami támogatás kiutalását a vállalat megtagadta. Arra hivatkoztak, hogy Ügyfelünk nem az általános szerződési feltételeknek megfelelően járt el. Mivel Ügyfelünk kifejezetten a körültekintő eljárás érdekében többször tájékoztatást kért a cégtől telefonon, és ennek megfelelően gyűjtötte az iratokat, a pénzügyi intézmény elutasító álláspontjával szemben többször panasszal élt. Azonban eredményt nem tudott elérni. Holott egyértelműen bizonyítható volt, hogy a cég az általános szerződési feltételeivel ellentétes tájékoztatást nyújtott Ügyfelünk részére, aki ezt követően Társaságunkhoz fordult.
Társaságunk a peren kívüli megegyezés érdekében ismét panasszal élt. A tényállást pontosabban kifejtettük, és a cég ezzel elkövetett fogyasztói jogokat sértő eljárását kifogásolva kértük, hogy a korábbi telefonos tájékoztatásuknak megfelelően összegyűjtött számlákat fogadják el, és az állami támogatást teljesítse. A jogi képviselőként írt panaszt a cég elfogadta. Mulasztását, és nem megfelelő tájékoztatás nyújtásának tényét elismerte, és felajánlotta a kérelmünknek megfelelő teljesítést. Ügyfelünk így még pont az ünnepek előtt kapta meg a kérdéses összeget.