Ügyfelünk ekkor fordult hozzánk, mi pedig levélben szólítottuk fel a kereskedőt, hogy javíttassa ki a hibát. Felhívtuk a figyelmét, hogy a hibás teljesítési vélelem alapján neki kell bizonyítania, hogy a hiba az adásvétel pillanatában nem állt fenn, vagy ha fenn is állt, arról tájékoztatta a vevőt. Nyilvánvaló, hogy a használt autónak is vannak bizonyos tulajdonságai, amikre vonatkozóan a felek megállapodtak a vételárban, és így egyáltalán nem mindegy, hogy az autónak van-e ismert, jelentős hibája, vagy sem. Érthetetlen volt, miért állítja az autókereskedő, hogy egy használt autónak nem lehet rejtett hibája, szerinte kalkulálni kell azzal, hogy hibás lehet. Nem csak jogi, de logikai szempontból sem állja meg ez az érvelés a helyét: Nem ugyanannyit ér két ugyanolyan paraméterekkel rendelkező használt autó, ha az egyik jelentős javításra szorul, a másik pedig nem.
A felszólítás hatására a kereskedő végül megjavíttatta az autót, megértette, hogy nincs más választása, pedig jogi képviselő nélkül megpróbálta lerázni ügyfelünket.