Webáruházi kaland

Egy billentyűzet részlet, enter helyett bevásárlókosár mintás gomb.

Ügyfelünk 2015 márciusában fényképezőgép objektívet rendelt az egyik webes áruházból. Az összeget a megjelölt számlaszámra átutalással teljesítette, helytelenül tüntette fel azonban a megrendelésszámot, mely körülmény a probléma forrását jelentette. Haladéktalanul jelezte a webáruháznak, hogy a megrendelésszám nem megfelelő formában került feltüntetésre, melynek eredményeként a megrendelést törölték, az általa korábban átutalt, igen jelentős - 164.900,- Ft - összeget azonban nem utalta vissza a webáruház Ügyfelünk bankszámlájára.

Ügyfelünk több alkalommal kereste fel újra és újra a webáruházat felszólítva őket arra, hogy vagy a megrendelt termékre, vagy az átutalt összegre igényt tart, a webáruház részéről azonban teljesítésre nem került sor.

Ezután fordult hozzánk segítségért. Egyetlen részünkről kiküldött felszólító levélnek köszönhetően Ügyfelünk már a levél kézhezvételének napján megkapta a korábban általa átutalt összeget.