Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • Utazás
  • Külföldi utazás
  • Utasbiztosítás – külföldön is biztonságban

Utasbiztosítás – külföldön is biztonságban

2012. január 31.

Egy négytagú család a homokos tengerparton áll. a két gyerek kezében felfújható labda.

Azért, hogy a pihenés igazán felhőtlen lehessen, érdemes a külföldön töltött időtartamra is egészségbiztosítást kötnünk.

Dr. Tóth Hajnalka, a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. jogtanácsosa segít nekünk kiigazodni a különböző biztosítási fajták rengetegében és felhívja a figyelmünket azon tényezőkre is, amikre érdemes odafigyelnünk, mielőtt átadnánk magunkat a jól megérdemelt pihenésnek.Mi is az Európai Egészségbiztosítási Kártya?
Aki ilyen kártyát igényel, az jogosult lesz más uniós tagállamban való átmeneti tartózkodása idejére azon ország egészségügyi szolgáltatásait térítésmentesen igénybe venni.Pontosan milyen egészségügyi szolgáltatásokat vehetünk igénybe ezzel a kártyával?
Olyan szolgáltatásokat, amelyek az adott tagállamban való átmeneti tartózkodás során orvosilag szükségessé válnak. A szolgáltatás orvosilag szükséges jellegét a kezelőorvos bírálja el, ezt nem lehet általánosan meghatározni, mert minden országnál más és más, de általában a halasztható vagy kozmetikai műtétek, fogorvosi beavatkozások, szerv- vagy protézispótlások nem tartoznak ebbe a kategóriába.Hol lehet igényelni a Kártyát?
A Regionális Egészségbiztosítási Pénztárak megyei kirendeltségeinél személyesen vagy írásban postai úton.Mi az utasbiztosítás?
Utasbiztosítás esetén a külföldre utazó egy biztosítóval köt szerződést, és a szerződésben foglaltak szerint jogosult az egészségügyi szolgáltatások igénybe vételérére.Mi a legfontosabb különbség a Kártya és az utasbiztosítás között?
A legfontosabb különbség az, hogy az Egészségbiztosítási Kártyát csak az adott ország egészségbiztosítási szervével szerződéses viszonyban álló szolgáltatónál lehet igénybe venni, míg az utasbiztosítást magánpraxisokon is.Ez a különbség miért lehet fontos?
Mert egyes országokban a turistaparadicsomok környékén az orvosok leginkább magánpraxisban működnek. Amennyiben nincs utasbiztosításunk, úgy nekünk kell állni a külföldi orvosi kezelés költségeit, amely országonként változó, de magánellátás révén igen drága is lehet.Külföldön elszenvedett baleset esetén a hazaszállítás ingyenes?
Csak kivételes esetben ingyenes, ezért is érdemes megfontolni az utasbiztosítást.Mire figyeljünk, ha úgy döntünk utasbiztosítást kötünk?
Alaposan olvassuk át a szerződést, hiszen csak a benne foglalt feltétekkel és összeghatárig vehetjük majd igénybe a szolgáltatásokat. Illetőleg vannak kizárt kockázatok, mentesülések, melyek fennállása esetén a biztosító mentesül a szolgáltatás alól, ezeket is jól nézzük át.Mit tartalmaznak általában az utasbiztosítások?
A legtöbb utasbiztosítás tartalmazza az úgynevezett asszisztenciaszolgáltatást, élet-, baleset- és betegségbiztosítási szolgáltatást, valamint poggyászbiztosítást is. Az asszisztenciaszolgáltatás keretében telefonon nyújtanak a segítséget a biztosított egészségügyi problémájára.Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy a biztosítás megkötése előtt és után is alaposan olvassuk át a szerződési feltételeket, hiszen így tisztában lehetünk azzal, hogy mi jár nekünk, mire számíthatunk és elkerülhetjük a biztosító elutasító levelét. 

Bejegyzés adatai

  • Szerző: dr. Tóth Hajnalka
  • Kategóriák: Külföldi utazás, Utasbiztosítás, Utazás
  • Címkék: jogvédelem, munka, munkaszünet, munkavállaló

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

A cikk utolsó frissítésének időpontja: 2012. január 31. ( 12 éve )

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Megosztás
Előző bejegyzés A szállodák felelőssége
Következő bejegyzés Elszállt repülőjegyek

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő! Tájékoztatjuk, hogy 2023.07.25. napjától az alábbi elérhetőségen érik el új ügyfélportálunkat: ugyfelportal.das.hu Részletes tájékoztatást a portál működéséről ezen a linken talál: https://das.hu/ugyfelter/ Amennyiben a megadott oldalon nem találja a keresett információt, kérem hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-as telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@das.hu címre. Üdvözlettel, D.A.S. Jogvédelem

Közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
    • Telefon
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Esettanulmányok

Közlekedési baleset esetén sok ügyfelünket meglepi az a körülmény, amikor postai úton átveszik a határozatot, melyben a szabálysértési hatóság kedvezőtlen döntést hozott. Tette ezt akként a szabálysértési hatóság, hogy nem kereste fel ügyfelünket a balesettel kapcsolatban, nem nyilatkoztatta, nem kért be bizonyítékokat, adatokat a határozat meghozatalához.A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás előzetes bejelentkezés alapján.   Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép