Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • Ügyfélszolgálati munkatárs – Adminisztrációs osztály
    • IT Biztonsági szakember – Informatikai osztály
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • Bank & biztosítás

Bank & biztosítás

A hitel és a hitelrendező hitel esete: kössek, vagy ne, felmondjam, vagy ne? A D.A.S. segít tájékozódni, hogy könnyebben és jól dönthessen!

Árfolyamkockázat – mikor terhel, mikor nem?

2022. április 08.

devizahitel, árfolyamkockázat, deviza alapú hitel, adós, bank, kölcsön, árfolyamkockázat, árfolyamváltozás, svájci frank
Az utóbbi évtizedben rengeteg valós, és nem valós hírt lehetett olvasni a devizahiteles perekről, azok kimeneteléről. Ugyanígy eltérő álláspontok, hírek és sajnos álhírek is terjedtek az árfolyamkockázat, mint jelenség kapcsán. Sok olyan álhírt lehetett olvasni, amely egycsapásra megoldást kínált mindenkinek a megélhetési problémájára, de az abban foglalt jogszabályok (vagy ítéletek) nem is léteztek, vagy szándékosan félreértelmezve tálalták azokat.
Bővebben

Bankcsőd – kérdezz felelek

2022. március 18.

bank, csőd, végelszámolás Sberbank, csőeljárás, hitelező, hitel, adós, nyugdíj, bankszámla, számla, felszámolás,
Talán minden civilizált, modern ember rémálma, hogy a mindennapi, megszokott szolgáltatások közül valamelyik hirtelen leáll. Ezen a rémálmon belül is vannak fokozatok, és nem mindegy, hogy a képzeletbeli fontossági skála melyik végén helyezkedik el az adott szolgáltatás. Ha nincs áram, vagy víz, az biztosan mindenkit megviselne, még a legzöldebb, önfenntartó otthoni gazdaságot üzemeltető olvasó is észrevenné. Talán a skála másik végén áll, ha bezár a kedvenc gyorséttermünk, vagy 20 percig nem elérhető egy közösségi oldal. Azt hiszem inkább az elsőhöz, tehát a nagyon húsbavágó, fontos és ijesztő problémákhoz áll közelebb az, ha „becsődöl” a bank, ahol a pénzünket tartjuk.
Bővebben

Vonatgázolás (?) Biztosítási csalás, vagy véletlen egybeesés?

2021. november 13.

vonatgázolás, biztosítási csalás, baleset, szándékos baleset
Sokkoló hír járta be a sajtót az utóbbi napokban: Két év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélte a bíróság azt a férfit, aki az ügyészség szerint szándékosan feküdt a vonat alá. „Ki tenne ilyet, és miért?” kérdezhetnénk. Teljesen abszurdnak tűnő sorok mögött azonban felsejlik egy igencsak gyakori, bár nem mindig ennyire sokkoló esetkör: a biztosítási csalás.
Bővebben

Közlekedési baleset – Nem fizet a biztosító

2021. október 12.

Ügyfelünknek közlekedési balesetben kára keletkezett és Ő maga meg is sérült. A helyszínen rendőri intézkedésre is sor került, jegyzőkönyv rögzítette a baleset körülményeit, és Ügyfelünk felelőssége nem merült fel. Kárigényét még a kórházból benyújtotta a biztosítónak. A biztosító hetekig hallgatott, majd közölte, hogy sajnos a büntetőeljárás befejezéséig nem tudja elbírálni a kárigényt. Ekkor fordult hozzánk az Ügyfél.
Bővebben

Életbiztosítás – biztosító nem fizet

2021. szeptember 14.

biztosítás, életbiztosítás, elhalálozás
Ha a hozzátartozónak életbiztosítása volt, halála miatt a kedvezményezett igényt tarthat a biztosítási összegre. A biztosítók azonban gyakran alkalmaznak olyan kivételeket, hogy nem fizetnek azon krónikus betegek halála után, akiknek a betegségét a biztosításkötés előtti években diagnosztizálják, és e betegségük vezet az ő halálukhoz. Így tettek ügyfelünk esetén is.
Bővebben

Felmondás – mit fizet az életbiztosító?

2021. augusztus 11.

életbiztosítás, szerződés, biztosítási szerződés
Életbiztosítási szerződést az emberek általában hosszútávra kötnek. Van, aki befektetési céllal teszi ezt, más pedig így szeretne a halála esetén a szeretteiről gondoskodni. Mostani cikkünkben azt foglaljuk össze, hogy mivel számolhat a szerződő, ha felmondja idő előtt az életbiztosítási szerződést.
Bővebben

Megbetegít a munkahelyem

2021. április 14.

megbetegít a munkahelyem
Sajnos nem minden munkavállalónak van lehetősége biztonságos munkahelyen dolgozni, sokan veszélyes körülmények között végzik el a napi feladatokat.
Bővebben

Elektronikus kapcsolattartás a biztosítóval

2020. szeptember 10.

Elektronikus kapcsolattartás a biztosítóval
Interneten történő kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás megkötése esetén a biztosító minden esetben nyilatkoztatja leendő biztosítottját, hogy a biztosítási jogviszony alatt milyen módon kívánja a kapcsolatot tartani a biztosított a biztosítóval. A megkötést követően előfordul, hogy a biztosított elfeledkezik arról, hogy az elektronikus kapcsolattartást választotta, így nem értesült lényeges módosításokról, tájékoztatásokról.
Bővebben

Nagy a nyomás?

2020. július 08.

Felázott konyha
Ügyfelünk laksásbiztosítási szerződéssel rendelkezett, majd lakásában csőtörés következett be. A csőtörés miatt az egész konyha elázott, a falak, konyhabútor egésze. Így a konyhaszekrények feláztak, a fal penészedett, és a szakértők több helyen megfúrták a csempén át a falakat azért, hogy a cső törésének pontját meg tudják határozni.
Bővebben

Elkésett a CSOK?

2020. július 07.

Ügyfeleink vásároltak egy telket, amin új házat akartak felépíteni. Ezt a családi otthonteremtési kedvezmény igénybevételével szerették volna megvalósítani, amit hitelintézettől kell igényelni.
Bővebben
Régebbi bejegyzések

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
    • Telefon
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

A képen egy autó éppen kátyúba hajt.

Esettanulmányok

Ügyfelünk egy esős márciusi napon kátyúba hajtott. Mivel az eső színültig töltötte az úthibát, a szürkületben szinte lehetősége sem volt azt előre észlelni. A helyszínre rendőrt hívott, rögzíttette a történteket, egy ismerős szerviztől javítási árajánlatot kért, majd a közútkezelőnek benyújtotta kárigényét.A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép