Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Segítség az Ügyfélportál használatához
  • Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Egy golyóstollal író kezet mutat közelről

Hogyan tudok bejelentkezni? Milyen lépései vannak?

A bejelentkezés az Ügyfélportálra az alábbi lépésekből áll:

  1. lépés: Felhasználónevének (e-mail címének) és jelszavának (melyet Ön már korábban megadott az Ügyfélportál használatához) beírása, majd kattintson a Kérem a kódot gombra.
  2. lépés: Ezt követően e-mail üzenetben megküldjük Önnek a belépéshez szükséges ideiglenes kódot. (Egy értesítő képernyő, felugró üzenet jelenik meg, melyben tájékoztatjuk, hogy a kód az Ön e-mail címére kiküldésre került.)
  3. lépés: Az e-mailben érkezett kódot kérjük, adja meg a Kapott kód mezőben. (A kód 5 percig érvényes!)
  4. lépés: Kattintson a Bejelentkezés gombra.

Nem kaptam meg a bejelentkezéshez a szükséges kódot, mit tegyek?

Amennyiben a bejelentkező oldalon a Kérem a kódot gombra kattintva felugrott az értesítés, hogy e-mailt küldtünk az Ön részére, akkor kérjük, hogy először is ellenőrizze levelezőrendszerének Spam mappáját, elképzelhető, hogy levelünk oda érkezett.

Amennyiben a Spam mappába került levelünk, kérjük, állítsa be megbízhatónak a levél feladóját, hogy a jövőben a Beérkezett üzenetei közé kerüljenek leveleink.

Ha a Spam mappába sem érkezett meg az e-mail üzenet, kérjük, hogy jelentkezzen be újra, és kérje ismét a kód kiküldését. Amennyiben továbbra sem érkezett meg az e-mailünk a szükséges kóddal, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 6-os menüpontot választva).

Elfelejtettem a felhasználónevemet, mit tegyek?

Felhasználónevéhez a Társaságunknál megadott elsődleges e-mail címét kell megadni.

Amennyiben nem emlékszik, hogy milyen e-mail címet adott meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva).

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Kattintson az Elfelejtette a jelszavát? kérdésre, majd adja meg a felhasználónevét (az Ön e-mail címe), és kattintson a Küldés gombra. Ezt követően e-mailben megküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásához kapcsolódó további információkat.

Fontos! Az e-mailben megküldött link egyszer használható. Amennyiben nem vitte végig a jelszómódosítási folyamatot, kérjük, hogy kezdje újra a jelszó visszaállítási folyamatot.

„Sikertelen jelszó visszaállítási folyamat” hibaüzenetet kaptam az Elfelejtett jelszó oldalon az e-mail címem megadása után, miért lehet?

Kérjük ellenőrizze, hogy a szerződéséhez tartozó e-mail címet helyesen adta-e meg. Amennyiben igen, akkor valószínűleg még nem regisztrált az Ügyfélportálra. A regisztrációt itt tudja megtenni: Regisztrációs oldal

„Regisztrációs hiba!” hibaüzenetet kaptam az új jelszó beállításához használható linken, amikor a Kérem a kódot gombra kattintottam, mit tegyek?

Kérjük ellenőrizze, hogy a szerződéséhez tartozó e-mail címet helyesen adta-e meg. Amennyiben igen, akkor valószínűleg egyszer már rákattintott az új jelszó beállításához megküldött linkre.

Fontos! Az e-mailben megküldött link egyszer használható. Amennyiben nem vitte végig a jelszómódosítási folyamatot, kérjük, hogy kezdje újra a jelszó visszaállítási folyamatot.

Magánszemélyként és céges ügyfélként is szerződőjük vagyok, hogyan tudok belépni az Ügyfélportálra?

Ha szerződőnként eltérő e-mail címet adott meg, akkor külön-külön tudott regisztrálni, és az e-mail címekkel külön tud belépni Ügyfélportál felületünkre, ahol mindig csak az adott fiókhoz tartozó szerződéseit látja.

Amennyiben mindhez ugyanazt az e-mail címet adta meg, akkor az Ügyfélportálra történő bejelentkezéskor, a felhasználónév és jelszó megadása után tudja kiválasztani, mely Ügyfélként kíván belépni, melyik fiókot kívánja megtekinteni, és csak a kiválasztott fiókhoz tartozó szerződéseket fogja látni. Másik Ügyfél kiválasztásához ismét be kell jelentkeznie.

Mi az az Ügyfélszám?

Minden szerződő Társaságunknál külön ügyfélszámot kap a beazonosíthatóság érdekében. Amennyiben Ön pl. magánszemélyként és egyéni vállalkozóként, vagy céges ügyfélként is Szerződőnk, akkor külön-külön ügyfélszámmal rendelkezik Társaságunknál.

Minden ügyfélszámhoz, azaz minden szerződőhöz külön Ügyfélportál fiók tartozik.

Miért van szükség a kétlépcsős azonosításra? 

A kétlépcsős azonosítás egy biztonsági funkció, amely azt jelenti, hogy az azonosítás 2 lépcsőből áll: a jelszavával és az e-mail címére kapott egyedi kóddal együtt védi az Ön Ügyfélportál fiókját. A rendszer egy egyedi kód megadását kéri Öntől minden alkalommal bejelentkezéskor. A kiküldött kód 5 percig érvényes. Ezzel megakadályozzuk, hogy adatai illetéktelen kezekbe kerüljenek, hiszen Ön minden alkalommal egy egyedi kóddal tud belépni az Ügyfélportál felületére.

Több szerződésem is van, mindegyiket látom a fiókomban?

Amennyiben Ön több szerződéssel rendelkezik Társaságunknál, akkor belépés után az adott fiókjához tartozó szerződései megjelennek a Kezdőlapon és a Szerződéseim menüpontban.

Ha Ön több ügyfélszámmal is rendelkezik Társaságunknál (pl. magánszemélyként, egyéni vállalkozóként, céges ügyfélként is Szerződőnk), és mindhez ugyanazt az e-mail címet adta meg, akkor az Ügyfélportálra történő bejelentkezéskor tudja kiválasztani, mely Ügyfélként kíván belépni, melyik fiókot kívánja megtekinteni, és csak a kiválasztott fiókhoz tartozó szerződéseket fogja látni. Másik Ügyfél kiválasztásához ismét be kell jelentkeznie.

Ha e-mail címéhez és adott ügyfélhez tartozó fiókjában mégsem látja valamennyi szerződését, akkor kérjük, hogy az admin@das.hu e-mail címre írja meg ezt nekünk, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a 2-es, majd 1-es menüpontokat választva).

Hol látom a már megszűnt szerződésemet?

A Szerződéseim menüpontban a Megszűnt szerződésekre kattintva jelennek meg a már megszűnt szerződései. Itt azon szerződések jelennek meg, melyek egy éven belül szűntek meg. Ezen szerződések részleteit csak megtekinteni tudja, az adatokat már nem lehetséges módosítani.

„Nem megfelelő felhasználónév vagy jelszó” hibaüzenetet kaptam a bejelentkezés során, miért lehet?

Ellenőrizze a bejelentkezéshez megadott adatait, és próbálja meg újra. Elképzelhető, hogy csak elírta a felhasználónevet vagy a jelszót.

Ha a szerződésében szereplő e-mail címet hibátlanul adta meg a Felhasználónév mezőben, és továbbra sem tud bejelentkezni, akkor állítson be új jelszót. Az új jelszó beállításához a Bejelentkező oldalon kattintson az Elfelejtette a jelszavát? feliratra, majd az Elfelejtett jelszó oldalon adja meg e-mail címét, és kattintson a Küldés gombra. Ezt követően e-mailben megküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásához kapcsolódó további információkat.

Ha nem tudott új jelszót beállítani, akkor valószínűleg Ön még nem rendelkezik érvényes regisztrációval az Ügyfélportálra. Ebben az esetben azt javasoljuk Önnek, hogy az alábbi linken regisztrálja e-mail címét, mely egyben az Ön felhasználóneve is. Regisztrálni az alábbi linken tud: Regisztrációs oldal

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő! Tájékoztatjuk, hogy 2023.07.25. napjától az alábbi elérhetőségen érik el új ügyfélportálunkat: ugyfelportal.das.hu Részletes tájékoztatást a portál működéséről ezen a linken talál: https://das.hu/ugyfelter/ Amennyiben a megadott oldalon nem találja a keresett információt, kérem hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-as telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@das.hu címre. Üdvözlettel, D.A.S. Jogvédelem

Közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Segítség az Ügyfélportál használatához aloldalai:

  • Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések
  • Regisztrációval kapcsolatos kérdések
  • Ügyintézéssel kapcsolatos kérdések
  • Jogi segítség kérésével kapcsolatos kérdések
  • Jelenlegi oldal Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Vélemények

Vélemények

Esettanulmányok

Ügyfelünket egy internet és kábeltelevízió szolgáltatással foglalkozó szolgáltató cég felszólította 147.976,- Ft megfizetésére (kábeltelevízió szolgáltatás igénybevétele alapján), újonnan vásárolt ingatlanja, mint fogyasztási hely tekintetében.

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás előzetes bejelentkezés alapján.   Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép