Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Segítség az Ügyfélportál használatához
  • Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések

Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések

Egy golyóstollal író kezet mutat közelről

Mit jelent az online ügyfélszolgálat használatára vonatkozó nyilatkozat?

Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával tudja használni az Ügyfélportált, ahol a szerződésének adatait láthatja, adatváltozás és szolgáltatási igény (jogi segítség kérés) bejelentést tud kérni, valamint feltöltésre kerülnek a Társaságunk által kiküldött dokumentumok is az Ön Ügyfélportál fiókjába.

Mit jelent az elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozat?

Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával a Társaságunk által küldött dokumentumokat, leveleket elektronikusan, környezetbarát módon kapja meg az Ügyfélportál fiókjába feltöltve. Új dokumentum kihelyezéséről e-mail értesítést küldünk Önnek.

Még nem rendelkezem nyilatkozattal, hol tudom ezt megtenni?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot, mind az elektronikus kommunikációra, mind az online ügyfélszolgálat (Ügyfélportál) használatára az alábbi linken: Nyilatkozattételi oldal

A nyilatkozat megtételéhez mire van szükség?

A nyilatkozat megtételéhez a Kötvényszámom, E-mail címem, Telefonszámom mezőket a szerződésében szereplő adatokkal szükséges kitöltenie.

A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.

Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

Ezt követően kattintson a Beküldöm gombra.

A felugró ablakban ellenőrizze a megadott adatokat. További tájékoztató üzenet jelenik meg, ha nem fogadta el valamelyik nyilatkozatot. Amennyiben elírást talál a megadott adatoknál, vagy van olyan nyilatkozat, amit még szeretne elfogadni, kattintson a Módosítom gombra és módosítsa a hibás adatokat.

Amennyiben minden mező helyesen van kitöltve, kattintson a Megerősítem gombra.

Ezt követően megjelenik egy felugró ablak, amely tájékoztatja az adatok helyességéről. Amennyiben a megadott adatok helyesek, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy megerősítő linket tartalmazó üzenetet.

A nyilatkozattétel megerősítéséhez kattintson az e-mailben található linkre. Egy új lapon megnyílik a megerősítő oldal, itt a megerősítéshez kattintson a Rendben gombra. A link érvényességi ideje 72 óra, amennyiben ez letelt, a nyilatkozattételt elölről kell kezdeni.

Ezt követően megnyílik a regisztrációs oldal, ahol regisztrálhat az Ügyfélportálra, amennyiben még nem regisztrálta e-mail címét.

Nem emlékszem, hogy tettem-e online ügyfélszolgálatra vonatkozó nyilatkozatot, mit tegyek?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy használni szeretne online ügyfélszolgálati felületünket, az Ügyfélportált. Ezt akkor is megteheti, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.

Az alábbi linken tudja megtenni az Online Ügyfélszolgálat használatához a nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal

Nem emlékszem, hogy tettem-e elektronikus kommunikációhoz nyilatkozatot, mit tegyek?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy elektronikus levelezést szeretne folytatni Társaságunkkal, akkor is megteheti nyilatkozatát, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.

Az alábbi linken tudja megtenni elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal

Hogyan tudom megadni nyilatkozatomat, ha nem adtam meg a szerződésemhez az e-mail címemet és/vagy mobiltelefonszámomat?

Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.

Hogyan tudok nyilatkozatot tenni, ha megváltozott az e-mail címem vagy mobiltelefonszámom?

Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.

Miért nem tudom bepipálni az elfogadni kívánt nyilatkozatot?

A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.

Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

Miért nem aktív a felugró ablakban a Megerősítem gomb?

Ön nem fogadta még el az összes szükséges nyilatkozatot, melyek az Ügyfélportál használatához elengedhetetlenek (Online Ügyfélszolgálat Általános Szerződési Feltételek, Adatkezelési tájékoztató). A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

A Beküldöm gombra kattintva nem történik semmi, miért lehet?

Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott adatait helyesen írta a be, mert valószínűleg formai hibát érzékelt a rendszer, és piros hibaüzenettel mutatja, hogy mely mező értékét nem találja megfelelőnek.

Milyen formátumban kell megadnom a telefonszámomat?

Az országhívóval kezdődően adja meg kérjük mobiltelefonszámát, melyet a szerződéséhez korábban megadott. (Pl. 36301234567) Külföldi mobiltelefonszám esetén is az országhívóval kezdődően kérjük a telefonszám beírását.)

Jól adtam meg az e-mail címemet, mégis a mező alatt megjelent egy piros hibaüzenet, hogy ellenőrizzem azt. Miért lehet?

Kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e az e-mail címe elé vagy utána egy szóköz esetleg, ami miatt Ön úgy láthatja, hogy megfelelő az e-mail cím, de mégis hibásnak érzékeli a rendszer.

Hol találom a kötvényszámomat?

A kötvényszámát a Jogvédelmi biztosítási kötvényének tetején, illetve az esedékes biztosítási díjhoz kapcsolódóan megküldött elszámolási bizonylaton is megtalálja.

A nyilatkozattétel végén miért kaptam azt az üzenetet, hogy ellenőrizzem a megadott adatokat, vagy adatváltozásomat jelentsem be az Ügyfélszolgálaton?

Kérjük, ebben az esetben ellenőrizze, minden adatát pontosan adta-e meg, mert ezek valószínűleg nem egyeznek a rendszerünkben szereplő adatokkal. Amennyiben pontosan adta meg az adatokat, és mégis kapott ilyen felugró üzenetet, kérjük, hogy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a 2-es, majd 1-es menüpontokat kiválasztva), vagy küldje el e-mailben megkeresését az admin@das.hu e-mail címre.

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő! Tájékoztatjuk, hogy 2023.07.25. napjától az alábbi elérhetőségen érik el új ügyfélportálunkat: ugyfelportal.das.hu Részletes tájékoztatást a portál működéséről ezen a linken talál: https://das.hu/ugyfelter/ Amennyiben a megadott oldalon nem találja a keresett információt, kérem hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-as telefonszámon vagy írjon e-mailt az info@das.hu címre. Üdvözlettel, D.A.S. Jogvédelem

Közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Segítség az Ügyfélportál használatához aloldalai:

  • Jelenlegi oldal Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések
  • Regisztrációval kapcsolatos kérdések
  • Ügyintézéssel kapcsolatos kérdések
  • Jogi segítség kérésével kapcsolatos kérdések
  • Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Vélemények

Vélemények

Jár-e végkielégítés?

Esettanulmányok

Orsolya immár 7 éve egy multinacionális cégnél dolgozik. Kapott egy állásajánlatot, s erősen elgondolkodott a munkahelyváltáson. Számos más kérdés mellett felmerült benne, jár-e neki végkielégítés, hisz meglehetősen régóta áll már a cég alkalmazásában. Lássuk, mit mond a jogszabály!A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás előzetes bejelentkezés alapján.   Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép