Az írásban benyújtott szolgáltatási igény beérkezésekor a Biztosító ügyfélszolgálati munkatársa elvégzi az Azonosítást, majd az eljáró kárrendező munkatárs a kérdés beérkezését követő 3 munkanapon belül elvégzi a Fedezetvizsgálatot és megadja a kért tanácsot.
Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles a szolgáltatást nyújtani. Eredményes Fedezetvizsgálatot követően a kárrendező munkatársnak válaszában ki kell térnie arra, hogy a választ a kizárólag a feltett kérdés és a megadott információk alapján adja meg. A válaszban ki kell térni arra, hogy
- mikor és milyen feltételek esetén kérheti a Biztosító jogi képviseleti szolgáltatását a kért tanáccsal kapcsolatos ügyre vonatkozóan, valamint arról, hogy
- az írásban benyújtott szolgáltatási igénybejelentés alapján a Biztosító ismételt Fedezet vizsgálatot fog végezni és a képviseleti vagy közreműködési szolgáltatást csak a fedezet fennállása esetén nyújtja.
Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított nem jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles ezt válaszában megindokolni.
Az elektronikus úton kért tanács megadásának, esetleges elutasítása közlésének határideje 5 munkanap, amennyiben a kérdés a Biztosító szolgaltatas @das.hu e-mail címére érkezik (ide tartozik a honlapról küldött tanácskérés is). A Biztosító egyéb e-mail címeire címzett tanácskérés elintézésének határideje további két munkanappal meghosszabbodik. Levélben kért tanácsadás esetén ez a határidő a válasz postára adásának időpontját jelenti.
Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.
visszahívást!