Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!

Egy szakállas férfi néz ki az autóból mosolyogva.

Ügyfelünk egy külföldről behozott gépjárművet kívánt honosítani. A honosítási eljárás a kormányablaknál történő ügyintézés során azért hiúsult meg, mert a behozott gépjármű gyártmánya nem volt kiválasztható a kormányablak informatikai rendszeréből.

Nem látok az új szemüveggel

Egy férfit látunk egy szemüvegen keresztül.

Ügyfelünk egy optikánál szemvizsgálaton vett részt, ahol megvizsgálták a szemét és a vizsgálat eredményei alapján elkészítették szemüvegét. Ügyfelünk azonban az elkészített szemüveggel nem látott rendesen, nem tudod benne dolgozni, sőt, ez mindennapi életét is megkeserítette. 

Black Friday

Egy nő deréktól lefelé, egy black friday feliratú szatyrot tart a kezében.

Ügyfelünk karácsony közeledtével egy smart tv-vel szerette volna meglepni a családját. A Black Friday adta lehetőségeket kihasználva felkeresett egy közeli bevásárlóközpontot, ahol kedvezményes áron be is tudta szerezni az ajándékot. Mikor hazaért, kibontotta a terméket, és megdöbbenve tapasztalta, hogy a termék hibás, nem lehet bekapcsolni. Visszavitte a Vevőszolgálatra, ahol átvették a terméket, és azt ígérték Neki, hogy 5 napon belül sms-ben fogják értesíteni a kijavítás elkészültéről.

Hiányzó alkatrészek

Egy kartondobozban egy számítógép, monitor, egér és billentyűzet.

Ügyfelünk komplett számítógépes konfigurációt rendelt egy ismert számítástechnikai kereskedésből. A kiszállított csomag azonban nem tartalmazta az egeret és a klaviatúrát. A gyártói tájékoztatás szerint az adott fantázianevű csomagnak része ez a két eszköz is, amelyek nélkül a számítógép rendeltetésszerűen nem használható. 

A háttérben egy törött autó, elől egy alakadásjelző háromszög.

Ügyfelünk férje élet és balesetbiztosítási szerződést kötött, majd sajnálatos módon közlekedési baleset következtében életét vesztette. A biztosító a 3.000.000,- Ft biztosítási összeg kifizetését megtagadta Ügyfelünk számára. 

Egy szőke nő és egy mosógépszerelő férfi guggol a hibás mosógép előtt.

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

Egy szőke, fehér felsős nő, a reptéren nézi mikor indul a gépe.

Ügyfelünk Budapestre induló repülőjárata késett, majd a járatot törölték. Ügyfelünk számára ellátást és szállást is biztosított a légitársaság. Az irányadó uniós rendelet alapján Ügyfelünknek további 600 euró összegű kártérítés is járt volna, amit a légitársaság nem térített meg. 

Egy férfi fogja a fejét ahogy egy számlát tart kezében.

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

Egy piros felsős nő, guggolva tartja a porszívót.

Ügyfelünk porszívót vásárolt. A vásárlást követően 3-5 alkalommal használta azt, amikor a porszívó teljesítménye a töredékére esett vissza. Ügyfelünk az adott háztartási gépet rendeltetésszerűen használta, ennek ellenére az eladó nem akarta helyreállítani az adott termékhibát.

Sérült mikrohullámú sütő

Egy kéz a mikrohullámú sütőt állítja be.

Ügyfelünk interneten keresztül mikrohullámú sütőt vásárolt egy nagy internetes áruházból. A terméket futárszolgálattal szállították ki. A termék csomagolásának kibontása után észlelte, hogy a sütő oldallemeze benyomódott, annak kerete is deformálódott. Ügyfelünk nem kívánta használni a hibás terméket, ezért megkereste az eladót és a futárszolgálatot is, azonban mindkét helyen elutasították igényét.