Ügyfelünk használt gépjárművet vásárolt egy autókereskedőtől. A gépjármű leírásában kifogástalan állapotot, gyári fényezést írtak. Ügyfelünk az autó megtekintése során nem vett észre olyan sérülést, amely szabad szemmel látható lett volna.
Esettanulmányok
Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!
Ügyfelünk repülőjegyet vásárolt egy egzotikus országba, amelyhez útlemondási biztosítást is kötött. Sajnálatos módon azonban az utazás előtt megbetegedett, ezért az utazás időpontját egy másik napra módosította.
Ügyfelünk egy budai utcácskába kanyarodva - közvilágítás nem lévén - belehajtott egy kátyúba, amely miatt kerékfelfüggesztése megsérült.
Ügyfelünk lakásbiztosítót váltott, gondolva, hogy nagyon jól járt és sokkal kedvezőbb ajánlatot kapott, mint az előző biztosítója.
Ügyfelünk munkaviszonya 2013-ban megszűnt. Munkabérét ugyan kifizették, de az előző éves bónuszának csak egy részét kapta meg.
A gazdasági válság hatására zajló nagy leépítéseknek esett áldozatul Ügyfelünk is.
Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt.
Ügyfelünknek jóval áron alul sikerült hozzájutnia egy telekhez, ahol családjával együtt otthonukat megálmodták.
Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.
Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.