Esettanulmányok

Itt kirívó esetekkel találkozhat, amelyek nem hétköznapiak, és amelyek tanulságosak lehetnek Önnek is!

Nem fizet a biztosító 2.

Egy törött szélvédő mögül látunk egy piros autót.

Ügyfelünk azzal a problémával kereste fel Társaságunkat, hogy kötelező felelősségbiztosítási szerződés alapján fennálló kárigényének megtérítését a károkozó biztosítója arra hivatkozással, hogy Ügyfelünk járműjének szélvédője és ködlámpája a felvázolt módon nem törhetett be, elutasította. 

Statiszta szereplés

DAS logo

Ügyfelünk lánya statiszta szereplés miatt regisztrált személyesen egy stúdióban, ahol a regisztrációs díj felét megfizette. A felek írásban rögzítették, hogy a regisztráció 5db mellékelt fényképpel érvényes.

Hibás bírság

DAS logo

Kedves Ügyfelünk egy ausztriai bírság üggyel kereste meg Társaságunkat, amelyet gyorshajtás miatt szabott ki a hatóság. Ügyfelünk többször is megfordul évente Ausztriában, ezért első pillanatra nem tűnt fel neki semmi furcsa a határozattal kapcsolatosan. 

Koccanásos baleset

Egy nő elkeseredve nézi autója jobb hátsó részét karambol után.

Ügyfelünk anyagi káros balesetet szenvedett, amely koccanásban ő vétlen volt. A másik fél a felelősségét nem ismerte el, ezért rendőrt hívtak. A rendőrség megállapította a károkozó felelősségét és igazolást is adott ügyfelünk részére. 

„Közös megegyezés”

Egy kéz egy felmondási papírt ad, egy az asztalánál ülő férfinek.

A Társaságunk egyik biztosítottja fiatal munkavállaló, aki az első munkahelyén kezdett dolgozni. Az alkalmazására határozott 2 éves idejű munkaszerződés mellett került sor. Néhány hónappal a belépését követően, amikor már lejárt a próbaidő, a közvetlen felettesével szóváltásba keveredett, ami miatt a munkaviszonyát megszüntette a cég. 

Nyeremény telefon

Egy kézben egy androidos telefon.

Ügyfelünk kisfia, 2015. év folyamán a PontVelem programban kiváló eredménye jutalmául egy Samsung Galaxy S3 Neo telefont kapott. A telefon többször is meghibásodott, így a Samsung Ügyfélszolgálata javasolta a készülék bevizsgálását a gyakori hibákra tekintettel. A vizsgálat során kiderült, hogy nem javítható és csereutalványt javasoltak, melyet azonban számla hiányában nem tudtak beváltani. 

Mennyit fizet a biztosító?

Egy férfi telefonál, mögött két autó összeütközve.

Ügyfelünk sajnálatos módon közúti közlekedési balesetet szenvedett gépjárműjével. Az autóban jelentős kára keletkezett, mely kárt a károkozó kötelező gépjármű-felelősségbiztosítója nem térített meg teljes mértékben.

Mennyi lesz az útdíj?

Autópálya fizetőkapujánál állunk a dugóban.

Ügyfelünk tehergépjárműje Svájcban közlekedett, melynek során az útdíjjal kapcsolatos költségeket egy Shell útdíj fizetésre alkalmas kártyán keresztül rendezték. Sajnos Ügyfelünk tévesen adta meg Svájcba való belépésekor a szükséges adatokat, így jóval nagyobb kilométer állást gépelt be a terminálba.

Hibás baleseti bejelentő

Egy öltönyös férfi tollal kitölt egy nyomtatványt.

Ügyfelünk gépjárművével közlekedési baleset részese volt. A másik fél a baleset bekövetkezéséért felelősségét teljes mértékben elismerte, és a felek a baleset helyszínén baleseti bejelentőlapot is töltöttek ki. 

Hol az autóm?

Egy szerelő egy mappát tart és a autó tulajdonos nőjének beszél.

Ügyfelünk autója egy eltörött alkatrész miatt került szervizbe. A szerviz vállalta, hogy egy héten belül kijavítja. Később, állításuk szerint további problémák merültek fel az alkatrésszel kapcsolatban, emiatt azt tovább szállították egy másik szervizbe.