Munkavégzés helye
Budapest, Corvin negyed
Mit várunk Tőled a D.A.S.-nél?
- ügyfeleinktől, értékesítési partnereinktől érkező panaszok, észrevételek kezelését, a kivizsgálás koordinálását, a megkeresés megválaszolását, szükség esetén javítási akciók kezdeményezését
- ügyfél-elégedettségi felmérések megtervezését, végrehajtását és kiértékelését (NPS mérés)
- ügyfél visszajelzések gyűjtését különféle csatornákon
- ügyfél-elégedettséget növelő akciók meghatározását, koordinálását és vezetését
- ügyfélszolgálat munkájának minőségbiztosítását (oktatások szervezését, hívásokba történő behallgatást, azok értékelését, valamint visszajelzések adását)
- fogyasztóvédelmi körbe tartozó jogszabályoknak, a felügyeleti és egyéb elvárásoknak a vállalat működési rendszerébe történő teljes körű implementálását, valamint az ehhez kapcsolódó felügyeleti adatszolgáltatások elkészítését és megküldését a Felügyelet részére
- folyamataink felülvizsgálatát, azok javítására, fejlesztésére, hatékonyabbá tételére javaslatok készítését, folyamatok ábrázolását és a folyamatfejlesztések támogatását
- ügyfélkapcsolati vezető helyettesítése
Téged keresünk, ha…
- pénzügyi területen szerzett panaszkezelési és folyamatszervezési tapasztalattal rendelkezel
- felsőfokú végzettséged van
- magas fokú precizitás, nagyfokú önállóság, proaktivitás és határozottság jellemez
- kiváló problémamegoldó és hatékony konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
- strukturáltan, logikusan gondolkodsz,
- tudod, hogy mit jelentenek pl. az alábbi szavak: NPS, LEAN, Customer Journey/insight/touch point
- ügyfélközpontú a gondolkodásmód, kiemelkedő az empatikus képességed
- kiváló a szóbeli, írásbeli kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged
- jól tudsz együtt dolgozni csapatban
- felhasználói szintű ismerettel rendelkezel az MS Office-ban
- angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban
Előnyt jelent
- biztosítási szolgáltatások, termékek ismerete
- legalább 3 éves gyakorlat ügyfélkezelés és/vagy folyamatszervezés terén
Amit kínálunk Neked
- saját termékkörében piacvezető pénzügyi szolgáltató
- kimagasló színvonalú munkakörnyezet Budapest központjában
- intenzív tanulási és szakmai fejlődési lehetőség
- együttműködő, fiatalos, dinamikus csapat
- érdekes, szakmai kihívásokkal teli feladatok
Jelentkezés: bérigény megjelölésével várjuk magyar nyelvű önéletrajzod és motivációs leveledet a toborzas@das.hu címre.
Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.
visszahívást!