Kezdőlapra ugrás
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
  • Karrier
    • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Animáció:
Link megjelenés:
Link megnyitása:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Karrier
  • ÜGYFÉLKAPCSOLATI VEZETŐHELYETTES

ÜGYFÉLKAPCSOLATI VEZETŐHELYETTES

Munkavégzés helye

Budapest, Corvin negyed

Mit várunk Tőled a D.A.S.-nél?

  • ügyfeleinktől, értékesítési partnereinktől érkező panaszok, észrevételek kezelését, a kivizsgálás koordinálását, a megkeresés megválaszolását, szükség esetén javítási akciók kezdeményezését
  • ügyfél-elégedettségi felmérések megtervezését, végrehajtását és kiértékelését (NPS mérés)
  • ügyfél visszajelzések gyűjtését különféle csatornákon
  • ügyfél-elégedettséget növelő akciók meghatározását, koordinálását és vezetését
  • ügyfélszolgálat munkájának minőségbiztosítását (oktatások szervezését, hívásokba történő behallgatást, azok értékelését, valamint visszajelzések adását)
  • fogyasztóvédelmi körbe tartozó jogszabályoknak, a felügyeleti és egyéb elvárásoknak a vállalat működési rendszerébe történő teljes körű implementálását, valamint az ehhez kapcsolódó felügyeleti adatszolgáltatások elkészítését és megküldését a Felügyelet részére
  • folyamataink felülvizsgálatát, azok javítására, fejlesztésére, hatékonyabbá tételére javaslatok készítését, folyamatok ábrázolását és a folyamatfejlesztések támogatását
  • ügyfélkapcsolati vezető helyettesítése

Téged keresünk, ha…

  • pénzügyi területen szerzett panaszkezelési és folyamatszervezési tapasztalattal rendelkezel
  • felsőfokú végzettséged van
  • magas fokú precizitás, nagyfokú önállóság, proaktivitás és határozottság jellemez
  • kiváló problémamegoldó és hatékony konfliktuskezelési képességgel rendelkezel
  • strukturáltan, logikusan gondolkodsz,
  • tudod, hogy mit jelentenek pl. az alábbi szavak: NPS, LEAN, Customer Journey/insight/touch point
  • ügyfélközpontú a gondolkodásmód, kiemelkedő az empatikus képességed
  • kiváló a szóbeli, írásbeli kommunikációs és kapcsolatteremtő készséged
  • jól tudsz együtt dolgozni csapatban
  • felhasználói szintű ismerettel rendelkezel az MS Office-ban
  • angol nyelven magabiztosan kommunikálsz szóban és írásban

Előnyt jelent

  • biztosítási szolgáltatások, termékek ismerete
  • legalább 3 éves gyakorlat ügyfélkezelés és/vagy folyamatszervezés terén

Amit kínálunk Neked

  • saját termékkörében piacvezető pénzügyi szolgáltató
  • kimagasló színvonalú munkakörnyezet Budapest központjában
  • intenzív tanulási és szakmai fejlődési lehetőség
  • együttműködő, fiatalos, dinamikus csapat
  • érdekes, szakmai kihívásokkal teli feladatok

Jelentkezés: bérigény megjelölésével várjuk magyar nyelvű önéletrajzod és motivációs leveledet a toborzas@das.hu címre.

 

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen
visszahívást!

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!


Tájékoztatjuk, hogy 2023.02.01. napjától Társaságunk, és azon belül ügyfélszolgálati irodánk új helyre költözött.
Új székhelyünk: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.

Személyes ügyfélszolgálatunk a fenti címen, továbbra is kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a
+36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap
8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható,
e-mailben juttassa
info@das.hu
e-mail címre.

Üdvözlettel, D.A.S. Jogszerviz

Karrier aloldalai:

  • JogSzerviz Értékesítési Menedzser
  • JogSzerviz Tanácsadó – Értékesítői Ösztöndíj Program
  • Jelenlegi oldal ÜGYFÉLKAPCSOLATI VEZETŐHELYETTES

Vélemények

Vélemények

Esettanulmányok

Ügyfelünk egy Budapest közeli településen hajtott át esős időben egy mellékúton. A nagy mennyiségű csapadék miatt nem vett észre egy nagyon mély kátyút, amibe belehajtott. A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat a +36-1-486-36-06-os telefonszámon. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1083 Budapest, Bókay János utca 44-46. 8. em.
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép