Az Ügyfelünk a hibát március elején jelezte is, azonban a szerviz ezúttal nem volt hajlandó már megjavítani arra hivatkozva, hogy a fényezésre csak 2 év jótállást vállalnak, ez pedig nem korrózió, hanem fényezi hiba.
Egyeztettünk az Ügyféllel, bekértünk minden létező releváns dokumentumot. Kértük az Ügyfelet, hogy szerezzen be egy árajánlatot egy szakszervíztől. Ügyfél időközben megjavíttatta a hibát, így abban egyeztünk meg, hogy ennek a költségeit kérjük a munkát hibásan elvégző szerviztől.
Felszólítottuk a Társaságot, hogy 8 napon belül térítsék meg az Ügyfél által kifizetett 150 ezer forintot figyelembe véve, hogy a szóban forgó hibát már egyszer (valószínűleg szakszerűtlenül) jótállás keretében javították. És egyébként is 3 év átrozsdásodás elleni jótállást vállalnak az autóra, a nevezett hiba pedig egyértelműen gyártási hibára vezethető vissza, mert a B-oszlop belső része védett rész, mechanikai hatások nem vagy jelentősan kisebb mértékben érik, mint a karosszéria egyéb részeit.
5 nappal később tájékoztatott minket az Ügyfél, hogy a szerviz megtérítette a követelt 150 ezer forintot.