• Ugrás a fő tartalomhoz
  • Ugrás az oldalsávra
  • Ugrás a lábrészhez
site title to jump homepage
Fejléc menü
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
    Az almenü vége
  • Karrier
    • Mérlegképes könyvelő
    • Biztosítási állománykezelő – Ügyfélszolgálati munkatárs
    • JogSzerviz Értékesítési Csoportvezető
    • JogSzerviz Értékesítési Tanácsadó
    Az almenü vége
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
    Az almenü vége
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk
    Az almenü vége

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Linkek:
Linkek:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • 44. oldal

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

Ingatlanközvetítői szerződések

2019. június 11.

Ingatlanközvetítői szerződések
Mire figyeljünk a megállapodás megkötésekor? Gyakori megoldás, hogy idő- és energiamegtakarítási céllal értékesíteni kívánt ingatlanunk eladásához erre specializálódott irodák segítségét vesszük igénybe. Az alábbiakban három pontban foglaljuk össze, mire érdemes figyelnünk a szerződés megkötésekor.
Bővebben

Vacak termék esetén mit tehetünk a gyártóval szemben?

2019. június 07.

Két férfi mosógépet szerel.
Tudta, hogy valamely termék hibás teljesítése esetében nemcsak a kereskedővel, hanem a gyártóval szemben is érvényesíthető igény? Ez sok fogyasztó számára nem is ismert lehetőség, ezért foglaljuk össze ennek szabályait.
Bővebben

Ajtó rányitásos balesetek a kerékpáros szemszögéből

2019. június 05.

Egy autóvezető kinyitotta az autó ajtaját, és egy kerékpáros majdnem balesetet szenved miatta
Gyakori baleseti szituációként találkozunk azzal, amikor a gépjárműből kiszálló utas vagy sofőr az ajtó kinyitásával kárt okoz, akár egy arra közlekedő kerékpáros, akár más számára. Most ezzel a szituációval kapcsolatos igényérvényesítési lehetőségekről számolunk be.
Bővebben

Közeleg a nyári szünet! Hová tegyem a gyermekem?

2019. június 03.

Egy csapat gyerek szaladgál a réten.
Míg a gyermekek elkezdték a visszaszámlálást a várva várt nyári szünetig, a szülők többségének homlokán verejtékcseppek jelennek meg, hacsak rágondolnak, ez idő alatt, munka mellett hogyan is oldják meg gyermekük felügyeletét. Alábbi cikkünkben összeszedtük, rokoni, baráti segítség híján milyen támaszt nyújtanak a jogszabályok a kétségbeesett édesanyák, édesapák, nevelőszülők számára.
Bővebben

Mozgáskorlátozott helyen történő várakozás

2019. június 03.

Egy parkolóban autók parkolnak, mellettük egy mozgáskorlátozottak számára fenntartott parkolóhely áll üresen.
Még mindig jelentős aktualitása van annak, hogy engedély nélkül mozgáskorlátozott helyen várakoznak autósok. Előfordul, hogy szándékosan nem veszi ezt figyelembe valaki, de az is, hogy a legnagyobb körültekintés ellenére nem vette észre az érintett gépjárművezető. Mi lehet ennek a jogkövetkezménye?
Bővebben

Örök kérdés: mikor sérült meg a kézbesített termék?

2019. június 03.

Egy férfi házhoz szállít egy nagyobb csomagot.
Ügyfelünk egy nagy értékű televíziókészüléket rendelt online egy ismert webáruházból. A készüléknek olyan nagy volt a képernyő-átmérője, hogy a nappaliban azt a falszakaszt, ahová szánták, kőművessel kellett átalakíttatni.
Bővebben

Jogellenes felmondás – Mit tehet a munkavállaló

2019. június 03.

jogellenes felmondás
Ügyfelünk munkáltatója telefonon jelezte, hogy nem kíván a továbbiakban vele dolgozni. Néhány nappal később a pórul járt munkavállaló e-mailben kapott néhány visszadátumozott iratot: kilépő papírjait, valamint egy közös megegyezést, amely az ő aláírására várt. Ügyfélkapu adatai alapján ugyanakkor már kijelentették a munkáltatótól, annak ellenére, hogy az írásbeli munkaviszony megszüntetés nem történt meg.
Bővebben

Kivehetem-e nyáron az összes szabadnapomat?

2019. május 31.

Egy fiatal pár kocsikázik a nyári napsütésben.
Végre beköszöntött a nyár. A naptár szerint legalábbis. Hiszen az időjárás inkább őszi hangulatot idéz. Akár óvodás, kisiskolás gyermek szülőjeként, akár csak egy hosszabb kiruccanás szervezőjeként, felvetődhet a kérdés, kivehető-e egyszerre az éves – még fennmaradt – szabadság. Következő munkajogi tanácsunkból kiderül.
Bővebben

A gazdasági társaságok átalakulására vonatkozó általános szabályok

2019. május 29.

Kis vállalkozói csoport dolgozik az irodában. Két nő és egy férfi terveket készít az asztalnál.
Amint arra a cikk címe is utal, a továbbiakban a gazdasági társaságok átalakulására vonatkozó szabályokat ismertetjük. Először is nagyon fontos tisztázni, hogy a Polgári Törvénykönyv átalakulás alatt a társasági formaváltást érti. Erre tipikus példa, amikor egy betéti társaságból (Bt.) korlátolt felelősségű társaság (Kft.) lesz. Átalakulása esetén az átalakuló jogi személy megszűnik, jogai és kötelezettségei az átalakulással keletkező jogi személyre, mint általános jogutódra szállnak át.
Bővebben

Szabályos-e a gallytörő rács használata?

2019. május 27.

A képen egy fekete hummer autó parkol gallytörő ráccsal az elején.
A gépjárművek átalakítására vonatkozó előírások – sokszor még szakember számára is – átláthatatlan rengeteget képeznek. Az egyszeri autós ráadásul nem is gondol arra, hogy egy gallytörő rács felszerelése tuningnak minősül. Mindezek mellett a kínai webáruházak, melyeknél bármilyen rakéta legutolsó alkatrésze is beszerezhető, nem hívják fel a figyelmet arra, hogy a pisztácia elfogyott, csokoládé pedig nem is volt – vagyis bár megvásárolható, de nem EU kompatibilis az adott termék.
Bővebben

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

első oldalsáv

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Egy autó első kereke bent áll egy vízzel teli kátyúban.

Esettanulmányok

Ügyfelünk 2016.02.19-én egy kátyúba hajtott Vecsésen. Az eset után egyből kihívta a rendőrséget a helyszínre, akik megfelelő módon dokumentálták a káreseményt. A káresemény helye szerint illetékes önkormányzat a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t nevezte meg, mint az adott terület közútfenntartóját. Ezek után felvettük a kapcsolatot a kártérítésre kötelezett féllel, vagyis Magyar Közút Nonprofit Zrt.-vel.

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

Második oldalsáv

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • Iratkozzon fel RSS csatornánkra a legfrissebb információkért!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép