• Ugrás a fő tartalomhoz
  • Ugrás az oldalsávra
  • Ugrás a lábrészhez
site title to jump homepage
Fejléc menü
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
    Az almenü vége
  • Karrier
    • Mérlegképes könyvelő
    • Biztosítási állománykezelő – Ügyfélszolgálati munkatárs
    • JogSzerviz Értékesítési Csoportvezető
    • JogSzerviz Értékesítési Tanácsadó
    Az almenü vége
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
    Az almenü vége
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk
    Az almenü vége

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Linkek:
Linkek:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • 33. oldal

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

A jól sikerült szilveszter…

2019. december 18.

Az év utolsó napját mindenki más-más módon búcsúztatja, ugyanakkor érdemes figyelemmel lenni arra, hogy mások jogai ne sérüljenek saját szórakozásunk árán. Ha erről elfeledkezünk, könnyen lehet, hogy az újévi fogadalmak átadják a helyüket az újévi problémáknak.
Bővebben

Találtam egy ajándékutalványt, megtarthatom?

2019. december 17.

December beköszöntével Anna elindult beszerezni a családja részére a karácsonyi ajándékokat. Útja a közeli bevásárlóközpontba vezetett. Vásárlás közben az egyik boltban a földön heverve talált egy borítékot, mely egy értékes wellness utalványt rejtett. Anna fejében egy pillanatra megfordult, hogy férjével felhasználja a talált luxuskényeztetést, azonban második gondolatára cselekedve leadta a talált utalványt a bevásárlóközpont információs pultjánál. Vajon ördögtől való gondolat lett volna megtartani?
Bővebben

Mi az a lakásszövetkezet és hogyan alapítható?

2019. december 13.

A nagyvárosi lakóközösségek egyik tipikus szerveződési, intézményes formája a társasház. Emellett azonban az együttműködés egyéb formáinak kialakítására is van lehetőség. Az egyik ilyen szerveződési lehetőség a lakásszövetkezet alapítása. Jelen cikkünkben azokat a szabályokat ismertetjük, amelyek segítségével lakásszövetkezetet lehet alapítani.
Bővebben

Utazási szerződések módosítása

2019. december 10.

Az igazán felkészült fogyasztók már ősszel lefoglalták a népszerű adventi vásárokra történő csoportos utazásokat vagy a januári síprogramokat. Szokás szerint ilyen esetekben a foglalást követően nincs más dolgunk, mint hátradőlni várni a jól megérdemelt kikapcsolódást – vagy mégsem?
Bővebben

Mit tegyünk, ha lopás áldozatává váltunk?

2019. december 06.

Az adventi időszakban egyre nagyobb a tömeg a bevásárlóközpontok és a karácsonyi vásárok környékén. Ilyenkor sajnos nem csak jószándékú emberek vásárolnak boldogan karácsonyi ajándékokat, hanem megjelennek a tömegben a zsebtolvajok is. Általános tanácsként elmondható, hogy bevásárlások alkalmával csak a legszükségesebb iratokat, tárgyakat vigyük magunkkal, és lehetőleg csak annyi készpénzt, amennyire valóban szükségünk van. Tekintsük át röviden, mit lehet tenni, ha mégis megtörténik a baj és lopás áldozatává válunk.
Bővebben

Nem ment simán

2019. december 03.

Ügyfelünk gépjárművével kátyúba hajtott, jobb első kereke kilyukadt. A sérüléseket és az utat lefényképezte, majd rendőrt hívott, így jegyzőkönyv is felvételre került. A javításra elsőként árajánlatot kért szerelőjétől, aki figyelmeztette, hogy az azonos tengelyen lévő mindkét gumit cserélni szükséges.
Bővebben

Négy megtévesztő mondat, amivel bármikor találkozhatunk!

2019. december 03.

Valóban bűncselekmény a csendháborítás? Mit jelent „saját felelősségemre” igénybe venni valamilyen szolgáltatást? Miért használjam az értékmegőrzőt, ha nem vállalnak felelősséget a dolgaimért? Pontosan mire vonatkozik a boltban, hogy „reklamációt” nem fogadunk el? Egyáltalán van jelentőségük ezeknek a figyelemfelhívó feliratoknak? Az alábbiakban ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Bővebben

A mikrohullámú sütő elkopott gombja

2019. december 03.

Ügyfelünk, Katalin 2018 nyarán nagy vállalkozásba fogott: eldöntötte, hogy felújítja konyháját.
Bővebben

Elveszett szabadság? Dehogy!

2019. december 03.

Év vége felé közeledve gondot okozhat az aktív munkavállalók számára a szabadság kivétele. Téves feltevés, hogy a ki nem vett szabadság az érintett év elteltét követően elveszik. Aktuálisan azokat a szabályokat tekintjük most át, melyek lehetőséget biztosítanak a ki nem vett szabadság következő évre történő átvitelére.
Bővebben

Kamerás megfigyelés a munkahelyen

2019. december 02.

Rendkívül elterjedt, hogy a munkáltatók vagyonvédelmi célból vagy a munkavállalók megfigyelése érdekében kamerákat szerelnek fel a munkahelyen, akár rejtve is. Felmerül a kérdés, hogy szabályos ez?
Bővebben

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

első oldalsáv

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Esettanulmányok

Ügyfelünk felmondta internet előfizetését, mert nem volt elégedett a szolgáltatóval. Szerződést kötött egy másik céggel, mert feltételezte, hogy ügyfélbarátabb módon szolgáltatnak, ráadásul hasonló előfizetési díjért gyorsabb internetet is biztosított a cég. Megkötötték a szerződést, a szolgáltató vállalta, hogy a szerződéskötés időpontjáról számítva 30 napon belül beköti a netet, telepíti a szükséges infrastruktúrát. A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

Második oldalsáv

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • Iratkozzon fel RSS csatornánkra a legfrissebb információkért!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép