• Ugrás a fő tartalomhoz
  • Ugrás az oldalsávra
  • Ugrás a lábrészhez
site title to jump homepage
Fejléc menü
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
    Az almenü vége
  • Karrier
    • Mérlegképes könyvelő
    • Biztosítási állománykezelő – Ügyfélszolgálati munkatárs
    • JogSzerviz Értékesítési Csoportvezető
    • JogSzerviz Értékesítési Tanácsadó
    Az almenü vége
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
    Az almenü vége
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk
    Az almenü vége

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Linkek:
Linkek:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • 135. oldal

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

Újabb hitelezővédelmi törvénymódosítás

2010. november 12.

Egy billentyűzet J billentyűje helyett pirosan a jog jele van.

A válság óta minden kormány a zászlajára tűzi a banki hitelkárosultak megsegítését.

Bővebben

Új EU döntés születhet a kamionok környezetterhelési díjáról

2010. november 05.

DAS logo

Megjelent a Kamionhírek.hu weboldalán

 

2010. október 15. napi ülésén az Európai Unió tagállamainak közlekedési minisztereiből álló Tanács elfogadta az Eurovignette irányelv módosítását, amely új alapokra kívánja helyezni az eddig kiszabott fuvarozáshoz kapcsolódó díjakat.

Bővebben

Gépjárműkár járulékos kiadása: a bérgépkocsi költsége

2010. november 05.

DAS logo

Több károsult szembesül azzal, hogy amíg gépjárművét a baleset következtében szervizelik, addig csak bérelt autóval tud közlekedni.

Bővebben

Biztosítási díj a gépjármű teljesítménye alapján

2010. november 04.

Egy piros faautó aprópénzeken.

A 2011. évtől kezdve ismét további újításokkal kell a gépjármű üzembentartóinak szembesülnie. 

Bővebben

A munkáltatói utasítás

2010. október 25.

DAS logo

Egy munkaviszonyban elfogadott, hogy a dolgozó eleget tesz főnöke kéréseinek, utasításainak, és ha ezt súlyosan megszegi, akkor számolnia kell a következményekkel is. 

Bővebben

Ingatlan károk: mi marad az iszap után? Milyen kárigények érvényesíthetőek?

2010. október 23.

DAS logo

Az október elején bekövetkezett ajkai timföldgyár zagy-tározójának átszakadása nagymértékű károkat okozott. Az elszabadult vörösiszap elöntötte Kolontárt, Devecsert és Somlóvásárhelyet, és nemcsak az ingatlanokban és a környezetben okozott komoly károkat, hanem emberáldozatokat is követelt.

Bővebben

A pályaalkalmassági vizsga – PÁV

2010. október 22.

DAS logo

Magyarországon a hivatásos jogosítványhoz pályaalkalmassági vizsgálatot kell végezni. Ennek a vizsgálatnak a célja az, hogy megvizsgálják, a gépkocsivezető mennyire tűri a forgalom okozta stresszt.

Bővebben

Ismét nyakunkon a kötelező váltás!

2010. október 21.

Három ember néz egy szerződést, egyik tollal magyaráz.

2010. január 1. napján jogszabály-változás ide, jogszabály-változás oda, ne felejtsék el: a kötelező gépjármű felelősség biztosító biztosítottjainak ismét érdemes lehet átgondolni a kötelező biztosítást.

Bővebben

Te nem tudod, mi az a lex Mal?

2010. október 15.

DAS logo

A médiában elég nagy figyelmet kapott a tragikus iszapkatasztrófa miatt végrehajtott törvénymódosítás, ami alapján a MAL Zrt-t államosították. A lex MAL-ként is emlegetett szabály miatt nagy viták dúlnak a szakmában, sokan az Alkotmánnyal is ellentétesnek vélik a rendelkezést, mások azt furcsállják, hogy a paragrafusokat a honvédelmi törvénybe illesztik, pedig egyáltalán nem honvédelmi kérdésről van szó, és az sem látszik biztosnak, hogy a kárenyhítésnek ez lenne a megfelelő és egyetlen módja.

Bővebben

A szarvasbőgés a jogászokat is érinti!

2010. október 14.

DAS logo

Az őszi szarvasbőgés jelzi a vadak párzási időszakának és a vadászat idényének kezdetét is. Hogy ennek mi a jelentősége? Egyáltalán milyen okból foglalkozik egy jogász ezzel a témával? A feltett kérdésre a válasz egyszerű: az őszi idény kezdetével egyre nagyobb számban fordulnak elő a vaddal történő ütközés során bekövetkezett gépjármű károk.

Bővebben

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

első oldalsáv

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Egy szőke nő és egy mosógépszerelő férfi guggol a hibás mosógép előtt.

Esettanulmányok

Ügyfelünk vásárolt egy mosógépet, melyre biztosítást is kötött. A gép a megvásárlást követően rövid időn belül hibát jelzett, majd az első javítás után ugyanez a hiba időszakonként ismétlődő jelleggel felbukkant. A sokadik meghibásodás után és a biztosítóval folytatott eredménytelen egyeztetést követően Ügyfelünk Társaságunk segítségét kérte abban, hogy a hiba időről-időre történő javítgatása helyett új készüléket kapjon.

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

Második oldalsáv

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • Iratkozzon fel RSS csatornánkra a legfrissebb információkért!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép