DAS logo

Az életben mindenki találkozik olyan helyzettel, amikor egy fennálló veszélyhelyzet elhárítása érdekében más vagyonában kell kárt okoznia. Ha például egy tűzesemény helyszínére csak a szomszédos ház falán áttörve lehet bejutni, számos érdek ütközik, ezért szükséges a jog szintjén is alapos szabályozás. Cikkünkben áttekintjük a hazánkban jelenleg hatályos szabályokat.

DAS logo

Autóvásárlás esetén számtalan dologra kell figyelni, különösen használt gépjármű vásárlásakor, amely még több kockázatot rejt magában, mint egy új gépkocsi megvétele. Az alábbiakban lépésről lépésre összegyűjtöttük a legfontosabb információkat, melyeket két részben osztunk meg lapunk olvasóival.

DAS logo

Megjelent a Biztosítárs magazinban
 

A vállalkozásokat fenyegető károkat sajnos nem mindig lehet megelőzni, de kifejezetten cégeknek létrehozott vagyonbiztosítási szerződés megkötésével ezek a kockázatok is fedezhetők. Dr. Fésü Gizella segít eligazodni a témában.

DAS logo

Megjelent az Autózz velünk! magazinban

 

Bármennyire is óvjuk gépjárművünket, a gépjármű biztonságtechnika jelenlegi színvonala sajnos nem garantálhatja azt, hogy az este leparkolt járművünket reggel is ugyanott találjuk.

Hatályos a távoltartás

Egy férfi kéne megmarkol egy nő kezet a csuklójánál.

A családon belüli erőszak áldozatainak védelmében hozott távoltartás jogintézményére vonatkozó jogszabály és végrehatási rendelete megannyi viszontagság után 2009. október 1. napján jogerős lett.

Csökkentett bírságok

DAS logo

Megjelent a Kamionhírek.hu weboldalán

 

Sok fuvarozással foglalkozó hazai cég, egyéni vállalkozás szembesült már azzal, hogy a közlekedési hatóság vagy egyéb szerv ellenőrzése során hiányosságokat tár fel, és a kiszabott bírság akár több millióra is rúghat. 

A WABARD felfüggesztve

X alakban lévő láncokat középen egy lakat kulccsal fog össze.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete határozattal elrendelte, hogy a WABARD Biztosító Zrt. 2009. szeptember 25-től nem köthet új szerződést:

Az egyik fa ember papírpénzt ad a másiknak.

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, a Bankszövetség, a Gazdasági Versenyhivatal és a Kormány azzal a céllal dolgozta ki a magatartási kódexet, hogy nagyobb biztonságot nyújtson az ügyfeleknek, helyreállítsa és erősítse a bizalmat az adósok és a hitelezők között.