• Ugrás a fő tartalomhoz
  • Ugrás az oldalsávra
  • Ugrás a lábrészhez
site title to jump homepage
Fejléc menü
  • Főoldal
  • Jogvédelem
  • Magunkról
    • A D.A.S. csoport
    • A D.A.S. csoport története
    • A D.A.S. csoport története évszámokban
    • Panaszkezelés
    • Belső védelmi vonalak működése
    • Fizetőképességi jelentés (SFCR)
    • Éves beszámolók
    • Fogalomtár
    • Tájékoztatás örökösök részére
    Az almenü vége
  • Karrier
    • Mérlegképes könyvelő
    • Biztosítási állománykezelő – Ügyfélszolgálati munkatárs
    • JogSzerviz Értékesítési Csoportvezető
    • JogSzerviz Értékesítési Tanácsadó
    Az almenü vége
  • Média
  • Kiadványok
    • Jogi kalauz árvíz esetén
    • Szórólap
    • Jogtárs – hírújság a D.A.S. ügyfeleinek
    Az almenü vége
  • Kapcsolat
    • Érdeklődés
    • Benyújtandó dokumentumok listája
    • Hogyan kapok tájékoztatást folyamatban lévő ügyemben?
    • Hogyan kapok tanácsot írásban?
    • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
    • Leendő ügyfeleinknek: munkatársaink megyénként
    • Mi történik a szolgáltatási igénybejelentésem beérkezése után?
    • Parkolási információk
    Az almenü vége

Olvasási beállítások

Az alapbeállítástól eltérő beállítást sütiben tároljuk.

Színséma:
Betűtípus:
Betűméret:
Sortávolság:
Betűk közti távolság:
Bekezdések közti távolság:
Szavak közti távolság:
Elválasztás:
Linkek:
Linkek:
  • Szolgáltatások
  • Jogi esetek és hírek
  • Ügyféltér
  • Koronavírus – Elérhetőségeink
Ön itt áll:
  • Kezdőlap
  • Jogi esetek és hírek
  • 100. oldal

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

Lakásbérleti szerződés: erre figyeljen, ha nem akar pórul járni!

2015. február 20.

Egy pár kartondobozok között ül.
Jelen gazdasági helyzetben sajnos egyre kevesebb embernek adatik meg a lehetőség, hogy saját tulajdonú ingatlanban lakjon, így a lakásbérleti szerződések az egyik leggyakrabban használt szerződési típussá léptek elő. Bár valamennyien hajlamosak vagyunk egy-egy jól csengő ajánlat azonnal megragadására, van azonban néhány fontos előkérdés, amelyet mindenképpen szükséges megvizsgálnunk egy lakásbérleti szerződés aláírása előtt.
Bővebben

Poggyász a buszon

2015. február 20.

Egy férfi piros sapkában, csomagot vesz le a busz csomagteréből.

Ön vagy gyermeke, netalán unokája gyakran utazik távolsági buszjáraton? Tudja Ön, hogy a buszra feladott poggyászra vigyáznak-e? Felmerült már Önben, hogy mi történne, ha a buszról leszállva csak hűlt helyét találná a feladott csomagnak, vagy hiányzik belőle valami?

Bővebben

Kell-e internet előfizetési díjat fizetni a garanciális javítás alatt?

2015. február 06.

Egy lány fekszik a fűben és a telefonját nézi.

Hazánkban többnyire elég nehézkes a garanciális ügyintézés, sokan heteket, hónapokat várnak a készülék javítására, cseréjére. Meglepő, de sokan feledkeznek meg arról, hogy nemcsak a készülékért kell(ett) fizetni, hanem ahhoz szolgáltatási díj is kapcsolódik. Érdemes számba venni, mikor nem számlázhat a javítás időtartamára díjat a szolgáltató.

Bővebben

Szavatosság a használt lakóingatlan hibájáért

2015. február 06.

Egy pár fejükön papírdobozzal, amikre mosoly van rajzolva.

Újra éledezik a hazai ingatlanpiac, a használt lakóingatlanoké még inkább, mint az új építésűeké. Miután hosszas válogatást követően sikerült kiválasztani a megfelelő eladó lakást vagy házat, esetleg házrészt, senki nem szeretne kellemetlen meglepetéseket a drága szerzeményével kapcsolatban. Ilyen nem várt meglepetésekből pedig sajnos akadhat bőven! Kérdés, hogy meddig és milyen esetben kérhető számon a hiba az eladón?

Bővebben

Ha a hotel nem az elvártat nyújtja

2015. január 29.

Egy pár és két gyereke az ágyban ül és telefont vagy táblagépet néz.

A téli hideg időszakban jól eshet egy lazító-melengető hétvége valamely wellness szállodában. Ahhoz azonban, hogy az így eltöltött időszak valóban kikapcsolódás legyen, elengedhetetlen az, hogy az általunk kiválasztott szálláshely a megfelelő, illetve általunk reálisan elvárt szolgáltatást nyújtsa részünkre. Mit tehetünk abban az esetben, ha nem vagyunk elégedettek a szálláshely által nyújtott szolgáltatással?

Bővebben

Lezuhanó jégcsapok

2015. január 29.

Egy utcán egy autóra rázúdul a jég.

A legutóbbi napok fagyos és csapadékos időjárását követően egyre gyakrabban szembesülhetünk a háztetőkön elterülő hótakaróval, az ereszeken kialakult jégcsapokkal, nem is beszélve a fagy következtében keletkezett épületkárokból származó törmelékekről. De mit tehetünk abban az esetben, ha a fenti jelenségek az épületről lehullva éppen a mi tulajdonunkban lévő gépjárműben, egyéb tárgyban, vagy akár testi épségünkben okoznak kárt?

Bővebben

Kamera az autóban

2015. január 29.

Egy autó szélvédőjén, belül egy kamera van.

Számtalan közlekedési balesetben azért nem kap a vétlen fél kártérítést (vagy csak részleges kártérítést), mert a közlekedési szituáció utólagos modellezése tanúk és külső kamera felvételének hiányában nehézségekbe ütközik. Amikor például a koccanás közvetlen előzményeként valaki elé bevág egy másik jármű és ezzel elveszi a fékútját, majd erőteljes fékezésre is kényszeríti, tanúk nélkül szinte lehetetlen bizonyítani. Ilyenkor pótolhatatlanul hasznos bizonyíték az általunk készített belső kamera felvétele. Sokan azért nem használnak ilyen készüléket, mert bizonytalanok abban, hogy ez jogszerűen lehetséges-e. Lehetséges!

Bővebben

Változik a biztosítási titok szabályozása

2014. december 16.

Egy mappa TOP SECRET felirattal.

2015. január 1-től a biztosítókról és a biztosítási tevékenységről szóló 2003. évi LX. törvényben (Bit.) foglaltak alapján a veszélyközösség érdekeinek a megóvása érdekében a szolgáltatások jogszabályoknak és szerződésnek megfelelő teljesítése, a biztosítási szerződésekkel kapcsolatos visszaélések megakadályozása céljából  a biztosítók (amennyiben a biztosítási szerződés tartalmazza) megkereséssel fordulhatnak más biztosítóhoz.

Bővebben

Vigyázzunk a kerékpárosokra is!

2014. november 20.

Két kisgyerek egymás mögött biciklizik, mögött a szüleik.

A statisztikák szerint a kerékpáros balesetek többségében a gépjármű vezetőjének felelőssége áll fenn és a vezető okok között a relatív gyorshajtás - vagyis az út, időjárási és látási viszonyoknak nem megfelelő sebesség megválasztása - valamint a kanyarodási és elsőbbségadási szabályok be nem tartása szerepelt.

Bővebben

Vezető pozícióban nincs kegyelem?

2014. november 17.

Egy öltönyös férfi egy papírlapot tart a szája előtt amin egy mosolyjel van.

A Munka Törvénykönyve munkáltatói felmondási tilalmat ír elő bizonyos olyan élethelyzetekre, amikor a munkavállaló méltányolható okból a munkavégzéstől távol marad. Ezek közé tartozik a gyermekvállalás is, az ehhez fűződő társadalmi érdeket szolgálva a jogalkotó a munkaviszony bebiztosításával segíti elő.

Bővebben

Lapozás:

A bejegyzések navigáció átugrása1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165A bejegyzések navigáció vége

első oldalsáv

Rendkívüli közlemény

Tisztelt Ügyfelünk, Tisztelt Érdeklődő!

Tájékoztatjuk, hogy a járványügyi készültség miatt, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének védelme céljából a személyes ügyfélszolgálatunk kizárólag telefonon történő előzetes időpontegyeztetés után, szerdai napokon érhető el (telefonos időpontegyeztetés a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon hétköznap 8-17h között lehetséges).

Kérjük Önt, hogy a járvány terjedésének megelőzése érdekében továbbra is az elektronikus kapcsolatfelvételt részesítse előnyben, ezért kérdését, kérését amennyiben megoldható, e-mailben juttassa el az
info@das.hu
e-mail címre.

Megértésüket köszönjük!

Főbb kategóriák

  • Esettanulmányok
  • Szakmai cikkek
  • Közlekedés
    • Casco
    • Kerékpáros közlekedés
    • Kötelező biztosítás
    • Közlekedési balesetek
    • Közlekedési szabálysértés
    • Parkolás
    • Tömegközlekedés
    • Útdíj
  • Munkajog
    • Alkalmi munka
    • Diákmunka
    • Felmondás
    • Munkabér
    • Munkaszerződés
    • Szabadság
  • Társadalombiztosítás
    • Családi pótlék
    • Gyes, tgyás, gyed
    • Nyugdíj
    • Táppénz
  • Utazás
    • Külföldi utazás
    • Üdülési jog
    • Utasbiztosítás
  • Oktatás
    • Iskolakezdés
  • Ingatlan
    • Adásvétel
    • Lakóközösség
  • Fogyasztóvédelem
    • Garancia
    • Hibás teljesítés
    • Szavatosság
  • Polgári törvénykönyv
    • Családjog
    • Kártérítés
    • Szerződésjog
  • Bank & biztosítás
    • Diákhitel
    • Életbiztosítás
    • Hitel
    • Lakásbiztosítás
  • Adózás
    • Adóbevallás
    • Illetékfizetés

Vélemények

Vélemények

Esettanulmányok

Ügyfelünk éppen vidékre tartott szüleihez, amikor egy beláthatatlan útkanyarban kátyúba hajtott. A kátyú a gépjármű kerekében kárt okozott.

A teljes történet

Ügyfélfogadás

Ügyfélfogadás
  • Hétfő: 9-11 óráig
  • Szerda: 8-20 óráig
Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat. A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Személyes ügyfélfogadás

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.
Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.
Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy ha Ön ügyfelünk, foglaljon időpontot.
Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges
(hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A D.A.S. a legintelligensebbek között!

Pénzügyi Navigátor

Magyar Nemzeti Bank - Pénzügyi Navigátor logó

Második oldalsáv

10 tipp a könyvelőváltáshoz

D.A.S Könyvelés - Vállalkozói szemléletű könyvelőiroda

Hírlevél feliratkozás

Sikeres Feliratkozás

Sikeresen feliratkozott. Most egy automatikus visszaigazoló levelet küldünk. Ha nem érkezett meg, kérjük, ellenőrizze a levélszemét mappát. Ha ott sem találja, akkor próbálja meg még egyszer a feliratkozást, és kérjük, ellenőrizze e-mail címét.

Kapcsolat

  • +36 1 486 3600
  • Kérjen visszahívást!
  • Kapcsolatfelvétel ügyfeleinknek
  • E-mail: info@das.hu
  • Ügyféltér

Facebook

Közösségi oldalak

  • Mondja el véleményét a Facebookon!
  • Nézze meg jogi tanácsainkat Youtube-csatornánkon!
  • Iratkozzon fel RSS csatornánkra a legfrissebb információkért!
  • © D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt., 2017
  • Cím: 1082 Budapest, Futó utca 47-53. VI. emelet
  • Postacím: 1428 Budapest, Pf. 9
  • Telefon: +36 1 486-3600
  • Fax: +36 1 486-3601
  • Email: info@das.hu
  • Adatvédelem
  • Honlaptérkép