Ügyfelünk közlekedési balesetből eredő kárát kívánta érvényesíteni a másik fél biztosítójával szemben.
Közlekedés
A közlekedés kaotikus is lehet. Itt olvashat pár olyan történetet, amelyekben a D.A.S. azonnal tiszta helyzetet teremt.
Hazánk is belép azon országok körébe, ahol elektronikus, a megtett úttal arányos autópályadíjat kell fizetnie a közlekedés egyes résztvevőinek.
A rendőrség közleménye szerint évente megközelítőleg 3500 olyan baleset fordul elő a közúti közlekedésben, melyben az egyik fél kerékpáros.
2013. május elsejétől a KRESZ egyes rendelkezéseit módosították, illetve kiegészítették. Ennek indoka az volt, hogy a közelmúltban megszaporodtak a közúti közlekedésben előforduló gyermekeket érintő balesetek.
Mi marad a végén? A közlekedési balesetekben használhatatlanná vált és ki sem javítható gépjárművek (azaz roncsok) szinte minden esetben képviselnek valamilyen maradványértéket.
A nyitott szemmel közlekedő autósok gyakran találkoznak olyan forgalmi helyzetekkel, ahol egy látszólag értelmetlen szabály, tábla megnehezíti a közlekedést.
Hazánkban a legtöbb kátyú az őszi-téli időszakban alakul ki, amely nagyon sok bosszúságot, és sok esetben jelentős összegű kárt okoz az autósoknak, hiszen a kátyúkat sajnos nem sikerül azonnal javítani, azokat hónapokig kerülgetni kell.
Csapadékos időben sűrűn előfordul, hogy a vonatok menetrendje a vártnál eltérően alakul.
Ügyfelünk egy kismotor vezetőjeként idegenhibás közúti balesetet szenvedett. A balesetben eltörött a lába, így azonnali műtéti beavatkozásra volt szükség.
Az ünnepek alatt sokan útra kelnek, hogy meglátogassák rokonaikat, barátaikat, hogy eltöltsenek együtt egy kellemes estét, amelyhez akár pár pohár pezsgő is társulhat.