Ügyfelünk nemzetközi gépjárművezetőként dolgozott az egyik nagy hazai fuvarozó vállalkozásnál.
Közlekedési balesetek
Ügyfelünk közlekedési balesetből eredő kárát kívánta érvényesíteni a másik fél biztosítójával szemben.
A rendőrség közleménye szerint évente megközelítőleg 3500 olyan baleset fordul elő a közúti közlekedésben, melyben az egyik fél kerékpáros.
2013. május elsejétől a KRESZ egyes rendelkezéseit módosították, illetve kiegészítették. Ennek indoka az volt, hogy a közelmúltban megszaporodtak a közúti közlekedésben előforduló gyermekeket érintő balesetek.
Mi marad a végén? A közlekedési balesetekben használhatatlanná vált és ki sem javítható gépjárművek (azaz roncsok) szinte minden esetben képviselnek valamilyen maradványértéket.
Hazánkban a legtöbb kátyú az őszi-téli időszakban alakul ki, amely nagyon sok bosszúságot, és sok esetben jelentős összegű kárt okoz az autósoknak, hiszen a kátyúkat sajnos nem sikerül azonnal javítani, azokat hónapokig kerülgetni kell.
Ügyfelünk egy kismotor vezetőjeként idegenhibás közúti balesetet szenvedett. A balesetben eltörött a lába, így azonnali műtéti beavatkozásra volt szükség.
Az ünnepek alatt sokan útra kelnek, hogy meglátogassák rokonaikat, barátaikat, hogy eltöltsenek együtt egy kellemes estét, amelyhez akár pár pohár pezsgő is társulhat.
Ügyfelünk járművével egy vidéki útszakaszon kátyúba hajtott, amelynek következtében a jobb oldali első kerékabroncs kiszakadt, a hátsó pedig olyan mértékben sérült, hogy az a biztonságos közlekedésre alkalmatlanná vált.
Ügyfelünk éppen vidékre tartott szüleihez, amikor egy beláthatatlan útkanyarban kátyúba hajtott. A kátyú a gépjármű kerekében kárt okozott.