
Időről-időre fennakadnak a fogyasztóvédelmi ellenőrzéseken a jótállási jegyek.
Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!
Időről-időre fennakadnak a fogyasztóvédelmi ellenőrzéseken a jótállási jegyek.
Ügyfelünk, cége nevében egy webáruházból vásárolt egy mosdókagylót. A terméket egy futárcég szállította ki.
Napról napra növekszik a száma az akciós utakat, szolgáltatásokat és termékeket ajánló oldalaknak, ahol egy kupon megvásárlásával jóval a piaci ár alatt tudjuk beszerezni akár a karácsonyi ajándékot is.
Ügyfelünk ingatlanához tartozó villanyóra szekrény kigyulladt. Az elektromos szolgáltatást a szolgáltató csak abban az esetben tudná visszaállítani, amennyiben Ügyfelünk a villanyórák kicseréléséhez szükséges javítást elvégezteti és annak költségeit megelőlegezi.
Ügyfelünk tavaly Karácsonyra vásárolt egy cipőt a fiának, azonban annak pár napnyi viselést követően levált a talpa.
Az ünnepek közeledtével ki ne szeretne a karácsonyi vásárokban forralt bort inni, sétálgatni és nézelődni? Egyre népszerűbb, hogy helyi kézművesektől vásároljuk meg családtagjaink, szeretteink számára a karácsonyfa alá kerülő ajándékokat.
Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.
Mindannyian találkoztunk már olyan helyzettel, remélhetőleg nem saját egészségünk kapcsán, amikor az állami egészségügyi ellátás során problémák, javítható szolgáltatások merültek fel.
Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.
Több olyan esettel találkoztunk már, hogy a gyanútlan felhasználó úgy rendelt meg egy drága telefonos szolgáltatást, hogy azt nem is szerette volna.