Fogyasztóvédelem

Vásárlás után milyen jogok illetnek meg minket? Az alábbi esetek elolvasása, biztosan előnyére szolgál mindenkinek!

Égő villanyszekrény!

DAS logo

Ügyfelünk ingatlanához tartozó villanyóra szekrény kigyulladt. Az elektromos szolgáltatást a szolgáltató csak abban az esetben tudná visszaállítani, amennyiben Ügyfelünk a villanyórák kicseréléséhez szükséges javítást elvégezteti és annak költségeit megelőlegezi. 

Cipő-talp nélkül

DAS logo

Ügyfelünk tavaly Karácsonyra vásárolt egy cipőt a fiának, azonban annak pár napnyi viselést követően levált a talpa.

DAS logo

Az ünnepek közeledtével ki ne szeretne a karácsonyi vásárokban forralt bort inni, sétálgatni és nézelődni? Egyre népszerűbb, hogy helyi kézművesektől vásároljuk meg családtagjaink, szeretteink számára a karácsonyfa alá kerülő ajándékokat.

Évekig tévhitben

DAS logo

Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.

Kész átverés!

DAS logo

Ügyfelünk vett egy gőztisztítót egy barkácsáruházban és ott azt a tájékoztatást kapta, hogy ha nem megfelelő a termék, akkor három munkanapon belül visszaveszik és visszakapja a termék árát pénzben.

„Legombolósdi”

DAS logo

Ügyfelünk nyaralni készült. Az utazási irodában felajánlották, hogy itthonról leszervezik a kinti autóbérléssel kapcsolatos teendőket, neki pedig nincs más dolga, mint részükre kifizetni a bérleti díjat.

Egy nő gondolkodva nézi egy műszaki áruházban a tévéket.

Megindultak a húsvéti nagybevásárlások. Kerül a kosárba sonka, tojás, csokinyúl, játékok és kinek-kinek az ízlésének megfelelő szezonális húsvéti termék. Mire kell figyelni a vásárlás során, hogyan jár el a "tudatos" vásárló?