Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

Szélvédőre pattanó kövek. Ki fizeti meg a kárt?

Ügyfelünk járművének szélvédője keresztirányban elrepedt az előtte haladó teherautó kerekei alól felpattanó kövek miatt. Ügyfelünk utasa fotókat készített, ezáltal az eseménynek szemtanúja is volt. A teherautót megállították és baleseti bejelentő lapot töltöttek ki. Ennek ellenére a teherautó kötelező felelősség-biztosítója nem akarta megtéríteni a kárt.

A teljes történet

Esettanulmányok

Elmaradt Bónusz

Ügyfelünk azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy segítsünk neki a munkáltatójával szembeni jogvitájában. A fizetése mellé - munkaszerződése alapján - éves szinten bónuszra volt jogosult, a mutatók és az elvárt termelési és értékesítési számok függvényében. 

A teljes történet


Nyolcszoros Superbrandek lettünk!

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. A díj, melyet évről évre a vevők és üzleti célközönség bizalmát kivívó, megbízható márkák nyerhetnek el, garanciát jelent arra vonatkozóan, hogy egy „Superbrand” választásával nem csalódhat a vásárló, ügyfél.

A D.A.S. immáron nyolcadik éve tagja az „elit márkák klubjának”. Hosszú évek óta fáradozunk azon, hogy a jogi érdekképviselet terén a D.A.S. megkerülhetetlen piaci szereplő legyen. Széleskörű jogi szolgáltatásaink - legyen szó akár magán ügyfelekről, akár vállalatokról - minőségi és hatékony megoldást kínálnak az érdekképviseletre és ezáltal jelentős energiát és költséget takarítanak meg ügyfeleink részére.

A Superbrands széles körben minőségjelző, tudatosságra nevelő eszközt jelent. Pozitív visszajelzés számunkra, hogy értéket adunk az ügyfeleink számára, amely elengedhetetlen annak érdekében, hogy kiérdemeljük a bizalmat. Cégünknek ez az elismerés irányadó, amelyet megerősít a havi közel 350 köszönet az ügyfeleink részéről, illetve a média érdeklődése.

Hisszük, hogy ez a törekvés hozta meg nyolcadik alkalommal a gyümölcsét, mivel immáron a nyolcadik Superbrands díjjal lehettünk gazdagabbak.



Jogi problémája van?

Kérjen visszahívást!


Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép