Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

A teljes történet

Esettanulmányok

Kinek a felelőssége

Ügyfelünk, cége nevében egy webáruházból vásárolt egy mosdókagylót. A terméket egy futárcég szállította ki.

A teljes történet


A D.A.S. csoport története

Le Mans-ban, a virágzó agrárvidék Sarthe fővárosában, mely nagyszerű katedrálisáról híres élt Georges Durand, egy ötletdús és vállalkozó szellemű ötvenéves úr, az autómobilok nagy rajongója. Azidőtájt, a tizes években a széles néptömeg egyelőre gyűlölte és megvetette az autókat: hangos, bűzlő luxuscikknek, néhány excentrikus ember drága hóbortjának vélték.

Durand közreműködött az Automobile Club de I´Ouest megalapításában, majd később klubtagok számára létrehozott egy jogi szolgáltatást, hogy bonyolult viták esetére, melyet sportos lelkesedésük hevében naponta megkockáztattak a gépkocsi-tulajdonosok, kellő védelmük legyen.

A kezdetben ingyenes és nagyon sikeres szolgáltatás később fizetőssé vált, a díjat a tagok a La Défense Automobile et Sportive (DAS) javára fizették be. Az új biztosítási modell illusztrálása és propagálása érdekében Durand egyebek közt ezt írta: "...Fedezze magát a számos további kockázatfelelősségre, melyeknek egy autós a forgalomban kiteszi magát... Ezenkívül szüksége van egy energikus és aktív jogképviseletre, mely az érdekeit képviseli, ha Ön közlekedési baleset ártatlan áldozatává válik, ami autójában vagy Önben kárt tett."

Említésre méltó, hogy az új biztosítás neve nem alaptalanul Sportive: szerződéseik nem csak autótulajdonosok számára készültek, hanem mindenki számára, aki valamilyen formában sportol és magukba foglalnak "mindennemű pert és vitát, melyek hőlégballonozásból, repülésből, biciklizésből, vadászatból, horgászatból, lövészetből, gimnasztikából, futballból és minden a szabadban űzött sportágból és tevékenységből erednek". Már az 1917-ig készített szerződések is tartalmaznak számos szolgáltatási elemet. A korabeli D.A.S.-es szerződési feltételek kimondják: "A társaság garantálja tagjainak a tanácsadás, ügyvéd általi jogi képviselet és mindennemű joghatósági eljárás díjának megtérítését."

Mindez egyértelműen mutatja, hogy valaki a dolgot kézbe veszi és a biztosítottak érdekképviseletét tökéletesen megszervezi. Ez a történet a kezdete annak a fejlődésnek, amely 1927-ben Belgiumba és 1928-ban Németországba is elért. A kék alapon fehér, illetve arany betűs érme immár 16 európai országban képviselteti magát, és 2008-ban megnyílt az első D.A.S. iroda Ázsiában is...

A D.A.S. csoport története bővebben >>



Jogi problémája van?

Kérjen visszahívást!


Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép