Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

Szélvédőre pattanó kövek. Ki fizeti meg a kárt?

Ügyfelünk járművének szélvédője keresztirányban elrepedt az előtte haladó teherautó kerekei alól felpattanó kövek miatt. Ügyfelünk utasa fotókat készített, ezáltal az eseménynek szemtanúja is volt. A teherautót megállították és baleseti bejelentő lapot töltöttek ki. Ennek ellenére a teherautó kötelező felelősség-biztosítója nem akarta megtéríteni a kárt.

A teljes történet

Esettanulmányok

Meghibásodott televízió

Ügyfelünk televíziót vásárolt, melyre a kiskereskedő eladó két év jótállást vállalt. A termék jótállási határidőben meghibásodott, a javítást azonban az eladó Ügyfelünk panaszai ellenére is elutasította, így Ügyfelünk elállási jogával élt. 

A teljes történet


Karrier

A jogvédelem területén Magyarországon is piacvezető D.A.S. megalakulása óta bajban lévő embereken segít, s olyan szolgáltatást honosított meg Magyarországon, amely pár évvel ezelőtt még teljesen ismeretlen volt hazánkban. A D.A.S. neve mára egybeforrt a jogvédelemmel, hiszen mind a mai napig egyedüli specialistaként támogatja ügyfeleit jogaik, jogos érdekeik képviseletében.

Európa legdinamikusabban fejlődő D.A.S. leányvállalataként feladatunk, hogy ügyfeleink jogi érdekeit magas színvonalon szolgáljuk ki. Munkatársaink folyamatos szakmai fejlődését magas színvonalú, állandó képzések, tréningek és komoly oktatatási rendszerünk biztosítja. Szakképzett tanácsadóinknak köszönhetően ma már több mint 30.000 ügyfél veszi igénybe nap, mint nap szolgáltatásunkat. Célunk, hogy az emberek felismerjék, hogy az általunk kínált jogi szolgáltatások hiányában anyagilag és erkölcsileg is kiszolgáltatottá válhatnak.

Ha fontosnak tartja a szakmai fejlődést és a tapasztalatot, és szeretne a D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt. magyarországi sikereinek részese lenni, csatlakozzon Ön is csapatunkhoz!

Amit kínálunk:

  • karrierlehetőség egy, a területén piacvezető vállalatnál
  • folyamatos, magas színvonalú képzés
  • dinamikusan fejlődő, sikerorientált környezet
  • európai szintű jövedelmi lehetőség
  • hosszú távú, biztos lehetőség egy konkurenciaszegény piaci környezetben
  • jó hangulat és csapatszellem

Ha Ön anyagilag vagy erkölcsileg nincsen megelégedve jelenlegi helyzetével, várjuk az ország egész területéről jelentkezését önéletrajzával az info@das.hu címre, illetve központunkhoz címzett levelében.

Állások

Aktuális állások:

Jogszerviz tanácsadó

Jogszerviz csoportvezető

Értékesítés-támogató munkatárs

 

Tudjon meg többet



Jogi problémája van?

Kérjen visszahívást!


Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép