Ügyfélfogadás

Hétfő: 9-11 óráig
Szerda: 8-20 óráig

Azonnali segítségkérés esetén Ügyfeleink telefonon a nap 24 órájában vehetik igénybe szolgáltatásunkat.

A D.A.S. Panaszkezelési szabályzata

Változás a személyes ügyfélfogadás rendjében

Az Ön bizalma Társaságunk és szolgáltatásaink iránt rendkívül megtisztelő számunkra.

Továbbra is célunk, hogy jogi kérdését legjobb szakmai tudásunkkal felvértezve a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban megoldjuk.

Azért, hogy félfogadási időben az Ön várakozási idejét a legminimálisabbra tudjuk csökkenteni, kérjük, egyeztessen munkatársainkkal időpontot a 06-1/486-3600-ás központi telefonszámunkon, vagy honlapunkon az "Időpontfoglalás ügyfeleinknek" gombra kattintva!

Továbbá felhívjuk figyelmét arra, hogy személyes jogi tanácsadás igénybevétele csak félfogadási időben lehetséges (hétfő: 09.00 - 11:00, szerda: 08.00 - 20:00).

A nemzetközi Superbrands program több mint két évtizede indult Nagy-Britanniában, a magyarországi program immáron 12 éve működik. 

Olvassa tovább

Ügyfélbeszámolók

Ki a hibás?

Gémes Ferenc

Ez a büntetés a munkahelyem elvesztését jelentette volna, hiszen jogosítvány nélkül a munkáltatóm nyilván nem alkalmazott volna tovább!

A teljes történet

Esettanulmányok

A KRESZ szabályainak megszegése

Ügyfelünkkel szemben szabálysértési eljárást kezdeményeztek.

A teljes történet


Hogyan kapok tanácsot írásban?

Az írásban benyújtott szolgáltatási igény beérkezésekor a Biztosító ügyfélszolgálati munkatársa elvégzi az Azonosítást, majd az eljáró kárrendező munkatárs a kérdés beérkezését követő 3 munkanapon belül elvégzi a Fedezetvizsgálatot és megadja a kért tanácsot.

Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles a szolgáltatást nyújtani. Eredményes Fedezetvizsgálatot követően a kárrendező munkatársnak válaszában ki kell térnie arra, hogy a választ a kizárólag a feltett kérdés és a megadott információk alapján adja meg. A válaszban ki kell térni arra, hogy

  • mikor és milyen feltételek esetén kérheti a Biztosító jogi képviseleti szolgáltatását a kért tanáccsal kapcsolatos ügyre vonatkozóan, valamint arról, hogy
  • az írásban benyújtott szolgáltatási igénybejelentés alapján a Biztosító ismételt Fedezet vizsgálatot fog végezni és a képviseleti vagy közreműködési szolgáltatást csak a fedezet fennállása esetén nyújtja.

Amennyiben a Fedezetvizsgálat alapján a Biztosított nem jogosult a jogi tanácsadás szolgáltatásra, úgy az eljáró kárrendező munkatárs köteles ezt válaszában megindokolni.

Az elektronikus úton kért tanács megadásának, esetleges elutasítása közlésének határideje 5 munkanap, amennyiben a kérdés a Biztosító szolgaltatas @das.hu e-mail címére érkezik (ide tartozik a honlapról küldött tanácskérés is). A Biztosító egyéb e-mail címeire címzett tanácskérés elintézésének határideje további két munkanappal meghosszabbodik. Levélben kért tanácsadás esetén ez a határidő a válasz postára adásának időpontját jelenti.

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép