Ügyfélbeszámolók

100 ideges és 1 nyugodt ember

Fata László, Nagykanizsa

2005. szeptember 21-én reggel egy automata parkolóházban hagytam az autómat. Ez egy olyan rendkívül modern szerkezet, ahol egy boxban parkolom le a járművet...

A teljes történet

Esettanulmányok

Koccanásos baleset

Ügyfelünk anyagi káros balesetet szenvedett, amely koccanásban ő vétlen volt. A másik fél a felelősségét nem ismerte el, ezért rendőrt hívtak. A rendőrség megállapította a károkozó felelősségét és igazolást is adott ügyfelünk részére. 

A teljes történet


Veszélyes hivatás

Ipacs Norbert, Gyula

Tudni kell rólam, hogy én a D.A.S. munkatársa vagyok, mint tanácsadó. Egy pénteki nyári napon a tárgyalás befejeztével távoztam a házból. 

Két háznak a közös udvarában a kutya hátulról megtámadva kiharapta az 1 napos öltönyöm nadrágját.

Szerencsére bennem nem esett kár. Persze egyből szóltam a szomszédnak, a kutya tulajdonosának. Ő szólt a férjének, aki elég lazán vette a dolgokat - nem az ő dolguk lett volna a kutyát bezárni. Erre felhívtam a jogi osztályt, hogy mit kell ilyenkor tenni. Feljelenteni - idegességemben még ez se jutott eszembe. A rendőrök is megmondták a tulajdonosnak, hogy ki kell fizetni az öltönyt. Erre azt válaszolta: Nem fizet, inkább pereskedik! Erre én: Ha annyira akarja! Nem tudja mivel foglalkozom én...! A rendőrségi jelentés megérkezése után a jogi osztály szerint írtam egy felszólítást CS. J. Úrnak.

Erre Gyula egyik ismert ügyvédjétől "érdekes" levelet kaptam: "... Ön nyári időszakban öltönyben közlekedett volna, és az eb, a már hivatkozott öltönyt tette volna tönkre... ügyfelem vitatni kénytelen"; "vállalja a javítás költségének teljes körű kifizetését". Erre Dr. Szabó Enikő ügyvédnő nagyon jó válaszlevelet küldött a már említett tulajdonosnak. 1 hét múlva jött a telefon a jogi osztálytól, hogy CS. J. Úr felhívta őket és nem akar pereskedni, inkább fizet. Következő nap már a postás hozta is az öltöny teljes árát.

Utólag örülök, hogy ez megtörtént velem, mert munkatársként és ügyfélként is tudom, hogy mennyire ügyfélbarát és segítőkész a cégem. Külön köszönöm a jogi osztály és Dr. Szabó Enikő ügyvédnő segítségét.


Kategóriák: Bank & biztosítás - Életbiztosítás, Ingatlan - Lakóközösség, Munkajog

Címkék: jogvédelem, munkavállaló, kártérítés, feljelentés

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép