Ügyfélbeszámolók

Csőtörés a szomszédban

Ügyfelünk ingatlanán kárt okozott a szomszéd épületben keletkezett csőtörés miatt kiáramló víz. Ügyfelünk rendelkezik lakásbiztosítással, azonban a saját biztosítója úgy gondolta, hogy a kárt a szomszédos épület lakásbiztosítója köteles megtéríteni. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Hibás teljesítés: 3 év alatt 24-szer a szervizben az autó

Ügyfelünk vásárolt egy vadonatúj gépjárművet 4 millió forintért úgy, hogy a kereskedés beszereltetett egy gyári rablásgátló berendezést is.

A teljes történet


„Újratervezett” vásárlói jogok

Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.

Ügyfelünk a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően elállt a szerződéstől, ám a befizetett összeget nem fizették neki vissza. Többszörös email váltást követően sem mutatott az eladó fizetési szándékot: Ügyfelünk leveleire az eladó egyáltalán nem válaszolt. Társaságunk a jogi következményekre történő figyelmeztetéssel felszólította az eladót az összeg mielőbbi teljesítésére. A kifizetett összeg egy hét után már az Ügyfél számláján volt.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés, webshop, rejtett hibák

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép