Ügyfélbeszámolók

Több százezres tartozás? Biztos ez?

Ügyfelünktől egy behajtó cég több százezer forintos távközlési szolgáltatási díjtartozást követelt. Ügyfelünk a megrendelt szolgáltatást szerette volna a bérleményéből való költözés okán módosítani, amit a szolgáltató nem tudott biztosítani.

A teljes történet

Esettanulmányok

Kötelező felelősségbiztosítás III.

Ügyfelünk személygépkocsijával egy körforgalomba éppen behajtani készült, amikor egy teherautó hátulról nekiütközött és autóját totálkárosra törte.

A teljes történet


„Újratervezett” vásárlói jogok

Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.

Ügyfelünk a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően elállt a szerződéstől, ám a befizetett összeget nem fizették neki vissza. Többszörös email váltást követően sem mutatott az eladó fizetési szándékot: Ügyfelünk leveleire az eladó egyáltalán nem válaszolt. Társaságunk a jogi következményekre történő figyelmeztetéssel felszólította az eladót az összeg mielőbbi teljesítésére. A kifizetett összeg egy hét után már az Ügyfél számláján volt.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Garancia, Fogyasztóvédelem - Hibás teljesítés

Címkék: jogvédelem, kártérítés, webshop, rejtett hibák

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép