Ügyfélbeszámolók

Késik a repülő. Kaphatok kártérítést?

Ügyfelünk járata több mint 3 órás időtartamot késett. Ügyfelünk azért fordult Társaságunkhoz, hogy megvizsgáljuk, hogy jogosult-e kártérítésre. A vonatkozó uniós rendelet és joggyakorlat értelmében megalapozottnak találtuk a kártérítési igényt, melyet bejelentettünk a légitársaság számára. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Helyszíni bírság. Ki kell fizetnem?

Ügyfelünk figyelmetlenségből megállni és várakozni tilos jelzőtábla hatálya alatt várakozott az autójával, melyet azonban csak akkor vett észre, amikor dolga végeztével visszatért a gépjárműhöz, és megtalálta a szélvédőn a bírság cetlit. 

A teljes történet


Törött telefont hozott a szállító

Ügyfelünk mobiltelefont rendelt interneten keresztül. Mikor Ügyfelünk kibontotta a csomagolást észlelte, hogy a telefon kijelzője törött. Az eladó vállalkozás a szállítóra, míg a szállító az eladóra hivatkozással elutasította Ügyfelünk kicserélés iránti igényét.

Ügyfelünk ezután kereste meg Társaságunkat. Társaságunk felvette a kapcsolatot az eladóval, s tájékoztattuk az eladót a Polgári Törvénykönyvben szereplő kötelezettségeiről. Ezután az eladó fél eleget tett Ügyfelünk kicserélési igényének, és küldött részére egy másik, hibátlan, ugyanolyan típusú mobiltelefon készüléket.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép