Ügyfélbeszámolók

A győztes meccs

Gerlai Árpád

A 2006-os labdarúgó világbajnokság egyik mérkőzését néztem meg a helyszínen, a müncheni stadionban. 

A teljes történet

Esettanulmányok

Vadiúj kanapé

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000 Ft értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett.

A teljes történet


Sérült mikrohullámú sütő

Ügyfelünk interneten keresztül mikrohullámú sütőt vásárolt egy nagy internetes áruházból. A terméket futárszolgálattal szállították ki. A termék csomagolásának kibontása után észlelte, hogy a sütő oldallemeze benyomódott, annak kerete is deformálódott. Ügyfelünk nem kívánta használni a hibás terméket, ezért megkereste az eladót és a futárszolgálatot is, azonban mindkét helyen elutasították igényét.

Ezután Társaságunk segítségét kérte. Ügyfelünk nevében megkerestük az eladót és felszólítottuk, hogy tegyen eleget kellékszavatossági kötelezettségének és haladéktalanul cserélje ki a terméket. Levelünkre két nap elteltével érkezett válasz, majd az új, hibátlan állapotú mikrohullámú sütőt körülbelül két héten belül elszállították Ügyfelünk otthonába. Ügyfelünk kárpótlásként levásárolható kuponokat kapott a webáruháztól.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem

Tovább az Ügyfélbeszámolók oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép