Ügyfélbeszámolók

Törött telefont hozott a szállító

Ügyfelünk mobiltelefont rendelt interneten keresztül. Mikor Ügyfelünk kibontotta a csomagolást észlelte, hogy a telefon kijelzője törött. Az eladó vállalkozás a szállítóra, míg a szállító az eladóra hivatkozással elutasította Ügyfelünk kicserélés iránti igényét.

A teljes történet

Esettanulmányok

Évekig tévhitben

Elektronikus hírközlési szolgáltatások nyújtásával (televízió, internet előfizetés) foglalkozó közismert multinacionális vállalat több ízben téves tájékoztatást nyújtott egy ügyfele részére a hűségidő tényleges tartamára vonatkozólag.

A teljes történet


Repül a tetőcserép…

Közepes erősségű tavaszi vihar során egy közintézmény épületének tetőszerkezetéről cserepeket szakított le a szél, amelyek szinte egytől-egyig Ügyfelünk vadonatúj és éppen ott parkoló autójára hullottak.

Az első felszólítás alkalmával az épület tulajdonosa megtagadta a kár kifizetését, így a továbbiakban perben próbálta Táraságunk érvényesíteni a kárigényt. A perben az épület tulajdonosa nem tudta megfelelően bizonyítani, hogy a tetőszerkezetet rendszeresen karbantartotta, ezért a bíróság teljes kártérítésre kötelezte - Ügyfelünk nagy megkönnyebbülésére.


Kategóriák: Fogyasztóvédelem - Szavatosság, Polgári törvénykönyv - Szerződésjog

Címkék: kártérítés, ingatlan

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép