Ügyfélbeszámolók

Elveszett a csomagom. Ki téríti meg a káromat?

Ügyfelünk a DPD futárszolgálatnak átadott egy csomagot 2016. év decemberében, amely sajnos elveszett, így nem került kézbesítésre a címzettnek.

A teljes történet

Esettanulmányok

Meghibásodott televízió

Ügyfelünk televíziót vásárolt, melyre a kiskereskedő eladó két év jótállást vállalt. A termék jótállási határidőben meghibásodott, a javítást azonban az eladó Ügyfelünk panaszai ellenére is elutasította, így Ügyfelünk elállási jogával élt. 

A teljes történet


Problémás örökség

Ügyfelünkre édesapja halála után maradt egy személyi hitelszerződés, jelentős mértékű tartozással. 

A szerződés mögött hitelfedezeti biztosítás állt, azonban a biztosító az általános szerződési feltételekre történő hivatkozással elutasította a térítési igényt, a pénzintézet pedig Ügyfelünktől követelte a tartozás teljes összegét. A biztosító felé Ügyfelünk bejelentéséig sajnos az igény elévült. Társaságunk jogtanácsosa azonban az ügy áttekintése után megállapította, hogy a biztosítótársaság nem jogszerűen utasította el az igényt, és a biztosítóval való egyezkedés során elérte, hogy a teljes tartozást rendezte.


Kategóriák: Polgári törvénykönyv - Családjog, Adózás - Illetékfizetés

Címkék: jogvédelem, kártérítés

Tovább az Esettanulmányok oldalra

Jogi problémája van?
Ilyen és hasonló esetekben is segít a D.A.S.

Kérjen visszahívást!

Előfordulhat, hogy a jogi háttér vagy a piaci helyzet megváltozása miatt a cikkben közölt információk már nem időszerűek. Az információk pontosságáért és hasznosságáért mindent megteszünk, de tartalmukért és felhasználásukért következményeiért felelősséget nem vállalunk.

Aktuális információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!



Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép