Ügyfélbeszámolók

A kis ember és a nagy hal története

Votisky András

A szerviznél azt mondták, ők kárügyet a *** Biztosító esetében nem intéznek, nekem kell rendeznem, de nekik fizessem ki a teljes javítási költséget.

A teljes történet

Esettanulmányok

Nyelvlógatva a sífelvonóig?

Ügyfelünk egy országos hálózattal rendelkező, nemzetközileg is elismert utazási irodában befizetett 2 fő részére egy síutat. A katalógus szerint, a választott szállás a sílifttől mindössze 150 m távolságra található. Ez azért volt elsődleges szempont ügyfelünk számára, mert felesége gyermeket várt és nem akartak minden nap hosszan gyalogolni a sífelszereléssel. 

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

Füstmentes közterület

2010. június 4.

Budapest Fővárosa egy közgyűlési döntésnek köszönhetően a dohányzást szigorúbban büntető városok sorába lépett.

Bővebben

Tömegközlekedéses károk és megoldásaik

2010. június 2.

Gyanútlanul utazva a tömegközlekedési eszközökön, nem is sejtjük, hogy a megvásárolt jegy milyen szolgáltatások igénybevételére jogosít fel bennünket. 

Bővebben

Kettős állampolgárság

2010. május 27.

2010. május 26-án elfogadta az Országgyűlés az 1993-as állampolgársági törvény módosítását. A változás eredményeként a határon túli magyarok egyszerűbben és kedvezményesen szerezhetik meg a magyar állampolgárságot.

Bővebben

Az ígérte szép szó...a Garancia is!

Ügyfelünk 2007 augusztusában vásárolt egy PDA készülékét megközelítőleg 90.000-Ft értékben. A PDA-ra az eladó 24 hónap jótállást vállalt. A készülék a szerviz által kiállított munkalapok szerint több alkalommal meghibásodott, először 2008 februárjában, majd 2008. április elején, ezt követően 2008. április végén.

Bővebben

Jégeső kontra lakásbiztosítás

Rendkívüli jégeső következtében Ügyfelünk ingatlanjának tetőszerkezete súlyosan megsérült. Mivel Ügyfelünk a káresemény időpontjában érvényes lakásbiztosítással rendelkezett, a kár megtérítését ez alapján kérte.

Bővebben

Autóra dőlt fák - ki téríti meg a kárt?

2010. május 20.

Az elmúlt hét viharos időjárását követően megkezdődött a károk felmérése és biztosítók részére történő bejelentése. A vihar következtében számos ingatlanban és ingóságban is kár keletkezett. 

Bővebben

Cserebere, fogadom II.

2010. május 14.

A gépjárművek hitelpiacát érintő szigorú jogszabályi változások hatására drasztikusan csökkent az autóeladások száma. Egyre nehezebben lehet hitelhez jutni, és sokan képtelenek a felvett, deviza alapú hitelt törleszteni.

Bővebben

Ismét változott az objektív felelősség szabályozása

2010. május 14.

A közigazgatási eljárásban alkalmazott objektív felelősség, más néven a "zéró tolerancia" szabályozása annak 2008-as bevezetése óta számos alkalommal módosult. 

Bővebben

Vezetékjog bejegyzése: pro és kontra

2010. május 13.

Áprilisi hírlevelünkben bemutattuk a vezetékjog fogalmát és az erre vonatkozó legfontosabb szabályokat. Mivel számos megkeresést kaptunk a témával kapcsolatban, úgy gondoltuk, hogy e havi számunkban folytatjuk cikkünket és elsősorban a már korábban kiépített, meglévő vezetékekre vonatkozó szabályokat ismertetjük részletesebben.

Bővebben

Erre építhet! Az építési-szerelési biztosítások új nemzedéke.

2010. május 11.

Megjelent a Biztosítárs magazinban
 

A biztosítási piac felvette a 21. század tempóját: egyre összetettebb és változatosabb termékeket kínál. 

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép