Ügyfélbeszámolók

A D.A.S. matrica hatalma

Szűcs Mihály

Németországban dolgozom így sokat vagyok úton. Egyik vasárnap, mikor mentem vissza Németországba, akkor történt velem az alábbi eset:

A teljes történet

Esettanulmányok

Fizetési felszólítás

Ügyfelünk az osztrák hatóságtól fizetési emlékeztetőt és felszólítást kapott anélkül, hogy korábban a részére bírsághatározatot küldtek volna. 

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97

Meghiúsult egyiptomi nyaralás?

2011. február 3.

Január végén kezdődtek a tüntetések Egyiptomban, a helyzet egyre súlyosbodik, kérdésként merülhet fel, hogy vajon a meghiúsult utazásért terheli-e kártérítési felelősség az utazási irodákat.

Bővebben

Megint segítettünk - ingyenes jogi fórum a földrengés károsultjainak

2011. február 1.

Sokan tapasztalták már, hogy milyen kiszolgáltatott érzés, ha nem tudják, hogyan érvényesíthetik jogainkat. A D.A.S. szerint túl sokan. Sokszor hallhatunk mindenféle rémtörténetet arról, hogy milyen nehéz a jog útvesztőjéből kitalálni. Csakhogy ezek nem kitalált történetek, hanem valós emberek valós problémái.

Bővebben

Többet ésszel, mint erővel!

Ügyfelünk leadta kocsiját egy autómosóba mosatásra úgy, hogy slusszkulcsot átadta a személyzetnek, aki később félre állt az autóval.

Bővebben

Rögzítették a jövő évi minimálbér összegét

2010. december 20.

A Munkavállalói Érdekegyeztetői Tanács tagjai megállapodtak a jövő évi munkabérek összegéről.

Bővebben

Nyelvlógatva a sífelvonóig?

Ügyfelünk egy országos hálózattal rendelkező, nemzetközileg is elismert utazási irodában befizetett 2 fő részére egy síutat. A katalógus szerint, a választott szállás a sílifttől mindössze 150 m távolságra található. Ez azért volt elsődleges szempont ügyfelünk számára, mert felesége gyermeket várt és nem akartak minden nap hosszan gyalogolni a sífelszereléssel. 

Bővebben

Garancia a garancia?

Ügyfelünk egy nagy bútoráruházban vásárolt 200.000, - Ft-értékben egy kanapét, amely 2 hét rendeltetésszerű használat után fesleni kezdett. Ügyfelünk hiába ment be az ügyfélszolgálati osztályra panaszt tenni, az eladó nem volt hajlandó eleget tenni jótállási kötelezettségének, jegyzőkönyvet ugyan felvett az ügyfél panaszáról, de 3 hónapon keresztül semmilyen intézkedés nem történt az ügyben. 

Bővebben

Havas károk hó takarítása közben. Avagy mit tegyünk, ha a hókotró kárt okoz?

2010. december 10.

Bár múlt havi hírlevelünkben már foglalkoztunk havas, pontosabban jeges témákkal, azonban a tél folyamán ez a téma mégis örök, és el sem tudjuk képzelni, hogy mennyi meglepetést és új helyzeteket hozhat az élet.

Bővebben

Közigazgatási bírság-új szabályok a láthatáron

2010. december 10.

Jelenleg még a parlament előtt van az a törvényjavaslat csomag, amely gyakorlatilag a teljes közlekedési államigazgatási szabályrendszert módosítja. Elfogadni még nem fogadta el az országház a törvényt, de valószínűleg emiatt nem lesz fennakadás.

Bővebben

Fuvarozók figyelem! Újabb KRESZ módosítások a láthatáron!

2010. december 9.

Ismét itt az újév, és mint azt már a korábbi időszakokban is megtapasztalhattuk, az év eleje szintén nem maradhat jogszabályi változás nélkül.

Bővebben

Karácsonyi áruhitel és a BAR-listak

2010. december 9.

A karácsony közeledtével az egész ország vásárlási lázban ég. A minapi sajtóértesülések alapján a lakosság jelentős része továbbra is hitellel vásárolja meg azokat a termékeket, melyeket a szerettei részére választott.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép