Ügyfélbeszámolók

A D.A.S.-nek híre van

Belényesi Lívia, Pécs

Alig három perce álltunk, amikor egy autó egy időközben megüresedő helyre bekanyarodva, majd onnan kitolatva próbált megfordulni az igen szűk helyen.

A teljes történet

Esettanulmányok

Autóvásárlás után: a rejtett hibák felszínre kerülnek

Ügyfelünk használt járművet vásárolt, melyről utólag derült ki, hogy korábban balesetetszenvedett, és számtalan rejtett hibája volt.

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

Elég a DAS nevét említeni

Ügyfelünk munkaviszonya 2013-ban megszűnt. Munkabérét ugyan kifizették, de az előző éves bónuszának csak egy részét kapta meg.

Bővebben

Hárítana a biztosító, ha tudna

A gazdasági válság hatására zajló nagy leépítéseknek esett áldozatul Ügyfelünk is.

Bővebben

FMH: figyeljünk a határidőre!

2013. szeptember 30.

A fizetési meghagyás kifejezéssel szinte mindenki találkozott már, hiszen a közüzemi szolgáltatók, a parkolási társaságok rendre ezen az úton érvényesítik követeléseiket. 

Bővebben

Parkolás: melyik automatába dobjam a pénzem?

2013. szeptember 30.

Egyre több ügyfelünk kerül abba a sajnálatos helyzetbe, hogy nem a megfelelő parkoló automatát választja a parkolójegy megvásárlására, így amikor visszatér a gépjárművéhez, a pótdíj megfizetésére vonatkozó felszólítás fogadja.

Bővebben

Előzni tudni kell

2013. szeptember 18.

Az előzés szabályainak megszegése ma Magyarországon a közlekedési balesetek okai között előkelő helyet foglal el.

Bővebben

Új uniós irányelv a lakás- és a jelzáloghitelekre

2013. szeptember 17.

Megjelent az origo.hu Jog rovatában

Az Európai Unió Parlamentje a hét elején olyan irányelvet szavazott meg, ami jelentős szabályokat tartalmaz a jelzáloghitelek vonatkozásában - értesült az Origó a D.A.S. JogSzerviz szakértőjétől. 

Bővebben

Jó vétel volt?

Ügyfelünk vásárolt egy nagy értékű ülőgarnitúrát fél évvel ezelőtt. 

Bővebben

Lopott óra…

Ügyfelünknek jóval áron alul sikerült hozzájutnia egy telekhez, ahol családjával együtt otthonukat megálmodták.

Bővebben

Csekk keresi gazdáját

Ügyfelünk szolgáltatói szerződést kötött meghatározott előfizetői helyre.

Bővebben

„Újratervezett” vásárlói jogok

Ügyfelünk egy webáruházon keresztül navigációs készüléket vásárolt, melynek értékét át is utalta, azonban az eladó nem szállította ki a megígért határidőre a terméket.

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép