Ügyfélbeszámolók

Használhatatlan a porszívó? Visszacserélné?

Ügyfelünk porszívót vásárolt. A vásárlást követően 3-5 alkalommal használta azt, amikor a porszívó teljesítménye a töredékére esett vissza. Ügyfelünk az adott háztartási gépet rendeltetésszerűen használta, ennek ellenére az eladó nem akarta helyreállítani az adott termékhibát.

A teljes történet

Esettanulmányok

Felmondási iratok kiadásának megtagadása

Ügyfelünk felmondott munkahelyén, de a munkáltató nem adta ki a munkaviszony végén kiadandó iratokat, ezért ügyfelünk nem tudott elhelyezkedni az új munkahelyén.

A teljes történet


Jogi esetek és hírek


Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Árokban cascoval: kártérítés önhibás balesetek esetén

2015. március 13.

Az időjárás mostanában gyakran megtréfálja a közlekedésben résztvevőket. Reggel még verőfényes napsütésben indulunk el otthonról, délután már hóesésben térünk haza. A változékony időjárás a gépjárművezetőktől fokozott figyelmet, elővigyázatosságot követel, hiszen az útviszonyokhoz való alkalmazkodás elősegítheti a balesetek elkerülését.

Bővebben

Munkavégzés kisgyermekkel, részmunkaidőben

2015. március 6.

A munkaszerződés módosítására rendszerint akkor kerül sor, ha ahhoz a munkavállaló és a munkáltató egyaránt hozzájárul. Abban az esetben, ha a munkavállaló kisgyermeket nevel, a jogszabály adta korlátok között egyoldalúan is kérheti a munkaszerződése módosítását, melyet a munkáltató köteles elfogadni.

Bővebben

Utazási költségtérítés az egészségügyi ellátás igénybevételéhez?

2015. március 6.

Az egészségügyi ellátás igénybevétele során a beteg, illetve meghatározott körben a beteg hozzátartozója utazási költségtérítésre jogosult, mely részben fedezheti az ellátás igénybevételéhez szükséges utazási költségeket. Hogyan lehetünk jogosultak ennek az igénybevételére?

Bővebben

Lakásbérleti szerződés: erre figyeljen, ha nem akar pórul járni!

2015. február 20.

Jelen gazdasági helyzetben sajnos egyre kevesebb embernek adatik meg a lehetőség, hogy saját tulajdonú ingatlanban lakjon, így a lakásbérleti szerződések az egyik leggyakrabban használt szerződési típussá léptek elő. Bár valamennyien hajlamosak vagyunk egy-egy jól csengő ajánlat azonnal megragadására, van azonban néhány fontos előkérdés, amelyet mindenképpen szükséges megvizsgálnunk egy lakásbérleti szerződés aláírása előtt. 

Bővebben

Poggyász a buszon

2015. február 20.

Ön vagy gyermeke, netalán unokája gyakran utazik távolsági buszjáraton? Tudja Ön, hogy a buszra feladott poggyászra vigyáznak-e? Felmerült már Önben, hogy mi történne, ha a buszról leszállva csak hűlt helyét találná a feladott csomagnak, vagy hiányzik belőle valami?

Bővebben

Kell-e internet előfizetési díjat fizetni a garanciális javítás alatt?

2015. február 6.

Hazánkban többnyire elég nehézkes a garanciális ügyintézés, sokan heteket, hónapokat várnak a készülék javítására, cseréjére. Meglepő, de sokan feledkeznek meg arról, hogy nemcsak a készülékért kell(ett) fizetni, hanem ahhoz szolgáltatási díj is kapcsolódik. Érdemes számba venni, mikor nem számlázhat a javítás időtartamára díjat a szolgáltató.

Bővebben

Szavatosság a használt lakóingatlan hibájáért

2015. február 6.

Újra éledezik a hazai ingatlanpiac, a használt lakóingatlanoké még inkább, mint az új építésűeké. Miután hosszas válogatást követően sikerült kiválasztani a megfelelő eladó lakást vagy házat, esetleg házrészt, senki nem szeretne kellemetlen meglepetéseket a drága szerzeményével kapcsolatban. Ilyen nem várt meglepetésekből pedig sajnos akadhat bőven! Kérdés, hogy meddig és milyen esetben kérhető számon a hiba az eladón?

Bővebben

Ha a hotel nem az elvártat nyújtja

2015. január 29.

A téli hideg időszakban jól eshet egy lazító-melengető hétvége valamely wellness szállodában. Ahhoz azonban, hogy az így eltöltött időszak valóban kikapcsolódás legyen, elengedhetetlen az, hogy az általunk kiválasztott szálláshely a megfelelő, illetve általunk reálisan elvárt szolgáltatást nyújtsa részünkre. Mit tehetünk abban az esetben, ha nem vagyunk elégedettek a szálláshely által nyújtott szolgáltatással?

Bővebben

Lezuhanó jégcsapok

2015. január 29.

A legutóbbi napok fagyos és csapadékos időjárását követően egyre gyakrabban szembesülhetünk a háztetőkön elterülő hótakaróval, az ereszeken kialakult jégcsapokkal, nem is beszélve a fagy következtében keletkezett épületkárokból származó törmelékekről. De mit tehetünk abban az esetben, ha a fenti jelenségek az épületről lehullva éppen a mi tulajdonunkban lévő gépjárműben, egyéb tárgyban, vagy akár testi épségünkben okoznak kárt?

Bővebben

Kamera az autóban

2015. január 29.

Számtalan közlekedési balesetben azért nem kap a vétlen fél kártérítést (vagy csak részleges kártérítést), mert a közlekedési szituáció utólagos modellezése tanúk és külső kamera felvételének hiányában nehézségekbe ütközik. Amikor például a koccanás közvetlen előzményeként valaki elé bevág egy másik jármű és ezzel elveszi a fékútját, majd erőteljes fékezésre is kényszeríti, tanúk nélkül szinte lehetetlen bizonyítani. Ilyenkor pótolhatatlanul hasznos bizonyíték az általunk készített belső kamera felvétele. Sokan azért nem használnak ilyen készüléket, mert bizonytalanok abban, hogy ez jogszerűen lehetséges-e. Lehetséges!

Bővebben

Lapozás: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105

Hírlevél

Havonta friss hírek, hasznos információk a jog és a jogvédelem világából - nem csak ügyfeleinknek.
Önt is érdekli?

Feliratkozás

06-1/486-3600

E-mail: info@das.hu

Ügyféltér

belép